woensdag 16 september 2015

Weekmenu!


Vandaag heb ik weer een heel nieuw weekmenu... 

Maandag 14 September;
Uiensoep (vegetarisch)
doorgeschoven van zondag ivm restjes van zaterdag 

Dinsdag 15 September;
Restje uiensoep met spinazie omeletjes (vegetarisch)

Woensdag 16 September;
Noodels met wokgroenten en kip

Donderdag 17 September;
Aardappels met sperziebonen en een hamburger

Vrijdag 18 September;
Man eet op zijn werk, ik eet met mijn ouders en de kinderen

Zaterdag 19 September;
Nasi met kip

Zondag 20 September;
Restjes 

Een weer lekker makkelijk weekje, wat eet jij vanavond? :) 

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit.
    Wij eten vanavond spaghetti bolognese.
    Morgen eten wij bij schoon ouders.
    Vrijdag. Kip met gebakken aardappelen en snijbonen.
    Zaterdag. Uit eten is onze trouwdag
    Zondag. Eten wij op een verjaardag
    Maandag. Zalm met erwtjes wortelen en puree.
    Dinsdag. Macaroni
    En dan zit er weer een week op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm, ik denk dat ik deze week alleen morgen nog thuis eet, dus dan zal ik me op de boontjes storten die ik nog heb liggen!

    BeantwoordenVerwijderen