zondag 16 augustus 2015

Challenge update!


Het leek mij wel eens tijd om weer een challenge update te doen! De teller staat inmiddels op 162 stuks. Dat zijn maar mooi weer 162 stuks minder zwerfvuil. 

Ik denk niet dat ik daarmee de plastic soep tegenhoud, maar het is toch maar weer een beetje. 

Het doel staat nog steeds op 250, en ik heb tot 25 Augustus de tijd. Ik weet dus niet zeker of dat lukt, we gaan het zien. 

Ik merk wel dat ik er veel meer bij stilsta. Elke keer als ik ga wandelen met de meiden ruim ik wel iets op, en dat geeft een goed gevoel! Ik merk ook dat het me heel erg opvalt hoeveel zwerfvuil er eigenlijk ligt, als ik in de auto rij, zie ik enorm veel langs de weg liggen, er is dus nog genoeg te doen.

Na de challenge zal ik zeker doorgaan met oprapen, ik wandel momenteel erg veel met de meisjes en het is dan een kleine moeite, alle beetjes blijven toch helpen! 

1 opmerking:

  1. ik doe het ook en stimuleer mijn kinderen en hun vriendjes dit ook te doen. Niet alleen plastic maar ook blikjes en chipszakken (we wonen vlak bij ern school en supermarkt) Plastic soup bestaat voor een deel uitzwerfafval maar een belangrijker bron zijn de microplastics die uit shampoo en andere cosmetische producten komen. Zelfs baby en kinder producten blijken ze te bevatten.

    BeantwoordenVerwijderen