woensdag 1 juli 2015

Ons nieuwe weekmenu!


Deze week dus alleen het weekmenu, zonder de boodschappen... die waren natuurlijk rond de €50 zoals altijd ;) 

We eten deze week veel salades, als het warm is vind ik dat veel lekkerder om te eten! :) 

Maandag 29 Juni;
Panzanella (vegetarisch)
Italiaanse broodsalade 

Dinsdag 30 Juni;
Mexicaanse salade met taco's
een salade met oa mais, avocado, kip 

Woensdag 1 Juli;
Restje Mexicaanse salade en anders een restje uit de vriezer

Donderdag 2 Juli;
BBQ-en! 

Vrijdag 3 Juli;
Man eet op zijn (nieuwe!) werk en ik eet met mijn ouders

Zaterdag 4 Juli;
Brocollisoep met een pitabroodje kaas (vegetarisch)

Zondag 5 Juli;
Pastasalade
een salade met oa feta, bosui, mais, spekjes 

Wat eten jullie graag met warm weer? Laat even een reactie achter! :) 

7 opmerkingen:

  1. Lekker! Vanavond eten we soto ajam (Indonesische kippensoep), morgenavond gaan we met onze leasedochters naar Scheveningen, vrijdag heeft onze jongste leasedochter afscheidsmusical van de basisschool en eten we lekker snel en makkelijk gevulde rijstpapierrolletjes (groente, ham, ei) met een Vietnamese dressing.
    Eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd eten we niet bijster gezond deze dagen. BBQ...slaatje, dat soort dingen. Vandaag was ik zo verstandig om als boodschappen veel fruit te kopen en een maaltijdsalade voor ons allebei. Normaal maak ik zo'n salade zelf maar deze keer niet. Wel duur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, kant en klare salades zijn erg duur! Ik was sowieso deze week meer geld kwijt aan boodschappen.... Salades met avocado's, kip en een bbq tikken wel aan!

      Verwijderen
  3. Lekker menu!

    Ik eet het liefst salades of BBQ met warm weer, maar ik moet de komende dagen veel op mijn bijbaan eten en dan eten we vaak gewoon warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel erg lekker. Ik ga het zeker is een keertje uitproberen en dan laat ik het weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gazpacho gemaakt. Heerlijk als verkoelende meeneemlunch in thermosfles voor op mijn werk (op mijn werk is er een koelkast).

    Groetjes,

    Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen