vrijdag 22 mei 2015

Verkoopchallenge week 7 (en spullen wegdoen!)

Gelukkig heb ik in week 7 wel weer iets verkocht! We verkochten een oud Senseo koffiezetapparaat voor €10,- de totale opbrengsten van het verkopen staan nu op €197,50

Ik vind het een mooi bedrag, al gaat het verkopen inmiddels een stuk minder snel dan de eerste weken... Het is toch maar mooi bijna €200 aan spullen die we niet meer gebruikten.

Om een mooi volledig beeld te geven van deze challenge, lijkt het mij ook leuk om elke week een update te geven over de spullen die ons huis uit zijn gegaan zonder verkocht te worden (dus de spullen die weggegooid of weggegeven zijn)

Ik heb deze week niet geteld hoeveel dingen er weg zijn gegaan, maar het zijn er aardig wat;

* ik heb 1 van de vele speelgoed opbergplaatsen uitgezocht van onze kleine man. Ik heb allerlei prulletjes weggedaan, denk hierbij aan kleine speeltjes die bijvoorbeeld in een kinder surprise zitten ;)

* we hebben 1 verhuisdoos uit de schuur opgeruimd. Er staan nog verschillende dozen en we zijn hier vijf jaar terug komen wonen! (Oeps) in de doos zaten allemaal oude spullen die nu weg zijn. We vonden ook nog een harde schijf met allemaal oude foto's! Die hebben we bewaard.

* we hebben ook een wipstoeltje weggedaan. De meisjes gebruiken nu natuurlijk wel de wipstoeltjes, maar dit stoeltje hadden we een aantal jaar geleden gehad en was inmiddels scheef geworden, waardoor er niet meer recht op gezeten kon worden. We kregen van kennissen een ander wipstoeltje, dus deze was nu wel erg overbodig. Die is weg!

De verkoopchallenge duurt nog 3 weken. Ik blijf, wanneer ik tijd heb, gewoon lekker opruimen en verkopen. Ik merk dat het huis zo toch beetje bij beetje een stukje leger wordt, en dat is erg fijn! Het ziet er vooral netter uit, want je kunt makkelijker opruimen. Ik vind het wel mooi dat ik dat verschil nu al merk... We gaan dus nog even door!

Like Samen Besparen op Facebook! *klik*

2 opmerkingen:

  1. Bijna 200 euro vind ik echt een prachtig resultaat! Vooral omdat het win-win is. Je hebt opgeruimd en verdiend!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, goed zeg! Ik zit inmiddels aan de 75 euro, en daar ben ik ook blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen