zondag 10 mei 2015

10 Mei, moederdag!

Vandaag is het moederdag, de dag om je moeder in het zonnetje te zetten!
Maar dat doen we natuurlijk al het hele jaar... ;)

Vandaag geen foto's van onze week, dat komt volgende week wel weer... maar ik heb een leuke vervanging... ik zat de folder app te bekijken en wat is het dan overduidelijk hoe commercieel moederdag is geworden. Waarom moeten we juist op deze dag van alles voor onze moeders kopen? Gewoon een lief berichtje of een bosje bloemen is toch ook leuk?

Ik vond een aantal rare, belachelijke en vreemde cadeau suggesties in de folders... kijk maar mee ;)

Een kussen van fruit... tja.... 

Een figuur corrigerend hemd zou ik al helemaal niet cadeau doen... dan is de dag gelijk verpest ;)  

Voor de moeder die niet zonder alcohol kan :P 

Deze sleutelhanger moet je hebben, want alle moeders houden van hun thuis, toch?! 

Zo'n slinger of decofles (ja, echt!) kun je niet zonder! 

En als klap op de vuurpijl... als je flamingo's spaart kun je bij deze winkel goed terecht... en je kunt lekker de hele dag je flamingo zonnebril opzetten... ;)

Alle gekheid op een stokje.... want ik heb me rot gelachen om sommige folders... het belangrijkste is natuurlijk dat je het hele jaar blij bent met je moeder en haar verteld dat ze belangrijk voor je is, dus zo'n dag is eigenlijk een beetje onzin, maar dat wisten we natuurlijk al!

Like Samen Besparen op facebook! *klik*

2 opmerkingen:

  1. Ow wat vond ik. Het vanmorgen heerlijk om verwend te worden door de kinderen, beide een zelf gemaakt cadeau op school gemaakt en peuterspeelzaal. Daarna een ontbijtje die de kinderen met manlief gemaakt hadden, inclusief verbranden broodjes. Ow wat hou ik toch van moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vroegere buurman geeft zijn kinderen ieder jaar voor de ingang van de Hema een paar euro en dan mogen ze zelf kiezen wat ze kopen. Vorig jaar kreeg vroegere buurvrouw van haar oudste zoontje witte koffiefilterzakjes "om op zondag te gebruiken ipv bruine" en van jongste zoontje gouden veiligheidsspelden want "mama heeft alleen maar zilveren".
    Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen