woensdag 15 april 2015

Weekmenu week 16!

Maandag 13 April;
Pasta salade met feta

Dinsdag 14 April;
Restje pasta salade

Woensdag 15 April;
We doen makkelijk en halen patat

Donderdag 16 April;
Aardappels met wortel en feta uit de oven

Vrijdag 17 April;
Man eet op zijn werk en ik eet met kleine man met mijn ouders

Zaterdag 18 April;
Soep uit de vriezer, keuze uit uiensoep, tomatensoep of broccoli soep

Zondag 19 April;
We gaan samen lekker uit eten! Even tijd voor elkaar :)

Ik deed vorige week weer goedkoop boodschappen. Ik ben maar 1 keer naar de supermarkt geweest en was €33,12 kwijt. Zondag was dan ook echt alles op... koelkast leeg en voorraadkast bijna leeg. Dat mocht wel een keer, maar boodschappen doen was weer hard nodig ;)

Wat eet jij vanavond?!

Like Samen Besparen op facebook! *klik*


5 opmerkingen:

  1. Vanavond eten wij een schnitzel met Aardappel anders en wortelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoiii,

    Gaaf zo'n bedrag! Wil ik ook heel graag.
    Hoe doen jullie dat met beleg en brood bijv. ? Ik ben vaak al veel aan beleg kwijt en neem niet eens het duurste. Moet wel zeggen dat man 8 boterhammen per dag eet...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter zeurt al (echt waar) maanden om kippenpootjes en ik vind daar niets aan. Dus vandaag kippenpootjes voor haar, zoonlief en de man. Ik neem wel een ei of zo. Verder zitten er gebakken aardappelen bij en komkommer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij eten zuurkool vanavond, met aardappelen erbij,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi menu en bedrag maar zou bij ons niet werken. Ik zou dan continue ruzie hebben met man (en inmiddels zoon ;)
    Man wil gewoon een lekker stuk vlees bij het eten. Ook alleen maar soep is voor hem geen avondmaaltijd. Nu eten we dat wel eens maar dan maak ik stokbrood met gehakt en groente erbij. Nu heeft hij een goede baan en hoef ik niet met een financieel argument te komen. We eten wel een keer per week geen vlees maar dan neem ik voor hem een kaasschnitzel of groenteburger.
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen