woensdag 1 april 2015

Weekmenu week 14

We hebben weer een heerlijk nieuw weekmenu samengesteld :)

Maandag 30 Maart;
Spaghetti met bolognese saus

Dinsdag 31 Maart;
Restje spaghetti

Woensdag 1 April;
Tomatensoep met een broodje

Donderdag 2 April;
Aardappels met broccoli en kip

Vrijdag 3 April (goede vrijdag)
Man moet helaas wel werken, maar hij is s'avonds vrij! We eten plaattaart met deze keer paprika, champignons en geitenkaas.
Laatst vroeg iemand mij het recept, tijdens het typen kwam ik erachter dat ik het recept al eens geplaatst had! *klik*

Zaterdag 4 April;
Pasta met groentesaus en chili con carne (restjes uit de vriezer)

Zondag 5 April (1e Paasdag)
Toscaanse bonenschotel

Met Pasen eten we iets uitgebreider, maar niet overdreven... als je de reclamefolders moet geloven, dan kun je de hele dag door snoepen, ontbijten, brunchen, borrelen en uitgebreid dineren... ik knap al uit elkaar als ik eraan denk ;)

Vorige week waren we €44,02 kwijt aan de boodschappen. Ik kocht wat dingen voor de voorraad, maar verder waren het de gewone wekelijkse boodschappen.

Like Samen Besparen op facebook! *klik*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten