zondag 29 maart 2015

Week 13!

Na vandaag is week 13 voorbij, dat betekend dat alweer een kwart van 2015 voorbij is! Wat gaat de tijd toch snel... het lijkt elk jaar sneller te gaan... Vanmorgen is de zomertijd weer ingegaan, ik ben echt een zomermens, dus ik kan niet wachten!! Eerst genieten van de lente.. al lijkt het de komende week alleen maar te gaan regenen :( We wachten het af!

Vandaag weer een foto overzicht van onze week...

Mijn ouders hebben een paastak neergezet, dat ziet er gezellig uit! 

Omdat er familie uit het buitenland was, besloten we om alvast Pasen te vieren... vorige week zondag genoten we van een heerlijke brunch, dit was nog maar de helft van al het eten <3 

Man kreeg deze hele leuke kraammanden op zijn werk, we worden nog steeds verwend met veel kraambezoek en cadeaus! 

Ik kocht 2 bosjes tulpen voor mijn moeder, ze staan prachtig! Echt de lente in huis <3 

Man maakte mij vrijdagavond jaloers... hij at pizza op zijn werk. 

Een reuze paasei voor onze kleine man. Cadeau gehad van de familie uit het buitenland... inmiddels is de chocolade opgegeten en wordt er druk gespeeld met het speeltje dat verstopt zat aan de binnenkant!

Like Samen Besparen op facebook en blijf op de hoogte van alle posts.... *klik*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten