zondag 15 maart 2015

Week 11! Kijk je mee?!

Toch nog wat dingen beleefd en gedaan, kijk je mee in week 11?! 


Mijn moeder heeft de kringloopwinkel ook ontdekt! Deze kocht ze afgelopen week voor in de tuin bij mijn ouders, ik vind hem erg leuk! 

Man maakte ook weer mooie foto's! 

Afgelopen vrijdag ging ik voor het eerst weer  alleen op pad.  Eindelijk weer autorijden (dat was maanden geleden!) en ik ben boodschappen gaan doen. De paaseitjes kon ik niet weerstaan ;) Dus die staan bij ons alweer op tafel. 

Gisteravond aten we kaasfondue! Bijna het enige wat we nog uit een pakje eten, ik ben er dol op, maar heb het tijdens de zwangerschap niet gegeten ivm het kleine percentage alcohol. Nu ik borstvoeding geef is het wat makkelijker ;) Dus ik heb weer genoten :) 

Ook wij hebben de moestuintjes! We hadden er zelf maar 1, maar via via hebben we er heel veel gekregen, mocht diegene meelezen; bedankt! Onze kleine man rent s'ochtends gelijk naar de moestuintjes om te kijken of er al nieuwe plantjes zijn :)

Like Samen Besparen op facebook! *klik*




Geen opmerkingen:

Een reactie posten