zaterdag 14 maart 2015

Euroclix en Albert Heijn

Gisteren heb ik alweer een uitbetaling aangevraagd bij Euroclix, ik heb even gekeken en de laatste uitbetaling was in Oktober, inmiddels kon ik weer €70,- laten uitbetalen. Ik weet dat, als ik langer wacht de clix meer waard worden, maar ik vind €70,- een mooi bedrag om te laten uitbetalen.

Ik zag in mijn overzicht dat ik deze keer zo snel heb gespaard doordat er steeds meer mensen zijn die zich aanmelden bij het spaarprogramma via mijn link, hartstikke bedankt daarvoor, ik ben er uiteraard heel erg blij mee! Met de verschillende spaarprogramma's heb ik inmiddels al enkele honderden euro's bijverdiend, een extraatje wat elke keer weer goed uitkomt, deze keer komt het net na de extra rekeningen die binnen zijn gekomen, dus die heb ik bijdeze weer een gedeelte opgevangen, dat scheelt weer voor de spaarrekening ;)

Mocht je je willen aanmelden, dan kan dit eventueel via mijn link; Euroclix

Tot mijn grote vreugde kwam ik gisteren ook dit nieuwsbericht tegen; klik!
Hoewel ik niet zo'n fan ben van deze grootgrutter, vind ik het een goed nieuwsbericht en hoop ik natuurlijk dat vele winkels zullen volgen. Uiteindelijk moeten we de plastic soep toch voor een groot deel kunnen tegenhouden?! En hoewel de consument daar ook aan mee kan werken, vind ik het fijn om te lezen dat er ook bedrijven zijn die hun verantwoordelijkheid gaan nemen, laten we hopen dat het helpt!

Afgelopen week schreef ik dat we zo genoten van de tijd met ons gezin, en dat is nog steeds zo ;) Helaas werd onze kleine man afgelopen woensdag flink ziek, een flinke buikgriep waarvan hij nog steeds niet helemaal hersteld is. Ik ben blij dat man ook thuis was, want 2 pasgeborenen, net bevallen en een zieke peuter (met alle was die hij met zich meebrengt tijdens deze dagen) is op zijn zachts gezegd een uitdaging. Gelukkig gaat alles weer de goede kant op, maar ik weet nog niet zeker of ik morgen een fotoblog kan plaatsen, aangezien we nauwelijks iets beleefd of gezien hebben ;) Nou ja, je ziet het morgen vanzelf, natuurlijk komt er een berichtje online, dat is inmiddels elke ochtend vaste prik!

Iedereen alvast een fijn weekend, geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten