zondag 15 februari 2015

Week 7, kijk je mee?

Wat gaan de weken snel voorbij zeg! En hoewel ik deze week weinig beleefd heb... heb ik toch nog wat leuke foto's verzameld ;) Ik heb maar geen foto's gemaakt van de buikgriep dagen... dat leek me beter voor iedereen, haha! :)

We besloten de lente buiten alvast te beginnen... met een bloemetje op de tuintafel. 

Hoe gek is dit! De broccoli van vorig jaar komt gewoon weer op! 

Dit lieve blikje met chocolaatjes kreeg ik van man omdat we dinsdag 7 jaar samen waren. <3 

Vorige week zondag besloten we uit eten te gaan, en in restaurants kan in crime brulee echt niet weerstaan, dat vind ik zo ongeveer het lekkerste toetje ooit!!! 

Van mijn ouders kregen we ook een kleinigheidje voor ons 7 jaar samenzijn, de lente begint nu binnen ook al :) 

En deze kregen we ook al van mijn ouders, ivm Valentijnsdag. Super lief! 

De rozemarijn groeit nu al ruim 2 jaar lekker door... daar blijven we van  knippen en eten.... heel vrekwaardig ;)


Fijne zondag!

Like Samen Besparen nu ook op Facebook... *klik*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten