zondag 8 februari 2015

Een kijkje in week 6

We hebben weer veel beleefd deze week ;) Kijk je mee?!

Onze kinderwagen is binnen! Niks bespaarderigs aan hoor ;) Dit is een duur merk, maar hij is geweldig! 

We kregen deze week onverwachts 10 (!!!!) tassen vol met kleertjes voor de meisjes. Zo ontzettend lief, ik was helemaal overrompeld, er zaten echt hele leuke dingen tussen, we kunnen nu echt een paar jaar vooruit :O 

Afgelopen zondag aten we pannenkoeken, hmmm.... :) 

Het was best koud afgelopen week ;) 

Helemaal zelfgemaakte ragout met champignons! Ik was er best een beetje trots op, want ik had het nog nooit gemaakt. 

Man en kleine man gingen weer samen de keuken in en maakten deze week tompoucen <3 

Heerlijk uiensoepje, zo makkelijk en erg lekker

Zon!! :) 


Like Samen Besparen op facebook! *klik*

4 opmerkingen:

  1. Dat is fijn al die kleding. En dan vooral eerst het uitzoeken. Ik kreeg ook altijd veel kleding voor de kinderen. Begint minder te worden omdat ze ouder worden en de kleding er dan niet mooier op worden.
    De kinderwagen lijkt mij er erg onhandig uitzien, of lijkt dat zo op de foto. Als je het onderste kindje er in of uit wilt halen moet je eerst de bovenste bak eraf halen? Mijn collega is ook zwanger van een 2-ling en die hebben een duo-kinderwagen. Ook niet zo heel erg breed, maar deze lijkt mij net zo breed als een gewone kinderwagen. En ik ben zelf niet weg van 3 wielen. Ik kan er ook niet mee overweg.
    Hopelijk hebben jullie er wel heel veel plezier van.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die kleding was super... Het was inderdaad nog een hele klus om het uit te zoeken ;)
      Deze wagen hebben we inderdaad uitgekozen omdat hij niet zo groot is, de meeste tweelingwagens zijn grote bakbeesten en dan kom ik nergens meer een supermarkt in, haha! Bij de onderste wieg kan de kap naar beneden en dan kun je heel makkelijk bij het kindje, dus dat komt goed! Deze heeft idd ook 4 wielen, dat vind ik zelf ook veel prettiger.

      Verwijderen
  2. Ow, lekker die ragout. Ook met rijst en doperwten, of met macaroni!
    Ik krijg er meteen zin in.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee! Je kunt de ragout inderdaad met vanalles eten. Ipv de champignons kan er kip, ei of bijvoorbeeld ham doorheen... Elke keer afwisselend en erg lekker :)

      Verwijderen