zondag 1 februari 2015

Een kijkje in week 5!

Elke zondag laat ik je een persoonlijk kijkje nemen in ons leven, ik deel niet alles... maar ik kies de leukste foto's uit ;) Kijk je weer mee?

Ik kreeg afgelopen maandag dit mooie cadeau, 2 jasjes en een boxkleed, helemaal zelfgemaakt door de gever! We zijn er super blij mee :) 

Op de Facebook pagina van Samen Besparen geef ik een Hello Fresh cadeaubon weg, vanavond wordt hij verloot onder de liefhebbers, dus je kunt nog meedoen... 

Wie heeft een speelgoedkeukentje nodig als je zelf een keukentje kunt maken met een beetje fantasie! 

Ik bestelde weer een hele hoop luiers etc. via internet. Ideaal, want gratis thuis bezorgd en ik hoef niet te sjouwen (sterker nog dat mag ik niet eens meer ;)
Onze katten vinden zo'n doos ook reuze interessant en inmiddels gebruikt onze kleine man de lege doos als huis... een win-win-win situatie dus! 

Wat was het van de week prachtig weer! 

Deze kwam ik tegen in een tijdschrift... ik deelde hem al op de facebookpagina, maar vind je hem niet leuk?!


Like Samen Besparen op facebook! *klik*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten