zondag 25 januari 2015

Week 4; belevenissen.

Nu ik veel op de bank lig maak ik natuurlijk niet heel veel mee, maar er is nog genoeg leuks te laten zien ;) Kijk je mee naar onze week?!

Onze auto moest (mocht) een kleine beurt... Onze kleine man vond het heerlijk om mee te helpen en te rennen in de garage, vooral onder de auto door ;) 

*slik* enorme buik! (32 weken) 

Mijn moeder is alvast begonnen met de babywas... al die kleine kleertjes, heel schattig! 

Sinds een paar weken ga ik elke vrijdag buiten de deur lunchen, best wel luxe, maar het is echt een uitje voor mij na zo'n week binnenzitten. Mijn zus ging de eerste keer mee en de laatste twee weken ging ik samen met mijn moeder. Vrijdag waren we bij de Boathouse, een gezellig restaurantje waar ik nooit heel aardig geholpen werd, dus ik was er al lang niet geweest, maar de bediening is een stuk verbeterd, het was erg gezellig! 

Whaaa, de eerste sneeuw! En man moest gisteren (zaterdag) ook nog naar zijn werk, dat was even glibberen, maar het is allemaal goed gekomen. 

In het kader van; vooruit kopen en je ogen open houden, zag man deze step, afgeprijsd naar €5,- die heeft hij dus meegenomen en ligt nu op zolder te wachten op een verjaardag, sinterklaas of iets anders ;)


Like Samen Besparen op facebook! *klik*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten