dinsdag 9 december 2014

Bedankt voor al jullie berichtjes! Wat een ontzettend lieve reacties en mailtjes heb ik gekregen, dat doet een mens goed :)

Ik ben erachter gekomen dat, als ik op de bank lig, ik vooral veel lees op internet en dat daar best wat inspiratie uit voortkomt. Dat is wel fijn natuurlijk, al beloof ik nog steeds geen dagelijks berichtje, ik kijk gewoon hoe het gaat...

Vandaag maar weer eens even ons weekmenu, dat is best saai, want we koken (nu helemaal) wat meer voor 2 dagen tegelijk, maar voor de inspiratie is het wel leuk natuurlijk!

Maandag 8 December;
Pasta met gegrilde groenten uit de oven

Dinsdag 9 December;
Boerenkool stamppot

Woensdag 10 December;
Restje boerenkoolstamppot

Donderdag 11 December;
Kip hawaii met rijst

Vrijdag 12 December;
Man eet op zijn werk, ik eet met kleine man bij mijn ouders, of ze eten bij ons (nemen het eten mee)

Zaterdag 13 December;
Aardappels met winterpeen en feta uit de oven

Zondag 14 December;
Restjes

Misschien ruilen we nog wat dagen om. Man werkt op zaterdag en is op zondag vrij, dus restjes op zaterdag is misschien handiger, dan kan hij zondag koken. We kijken even hoe de week loopt.

En dan nog onze boodschappen van vorige week (week 49)
Plus, weekboodschappen € 30,58
Plus en Albert Heijn, extra boodschappen €14,31
Albert Heijn, batterijen € 1,89

Totaal; € 46,78
dat was dus een prima week :)

2 opmerkingen: