vrijdag 28 november 2014

Uitslag give-away!

Wat is het toch leuk om een give-away te organiseren... ik krijg dan zoveel leuke reacties, dus dat moet ik maar eens vaker doen :) Inmiddels is de winnaar bekend... ik had een kleine helper om de winnaar uit de lootjes te trekken, kijk maar;

Winnaar gewoon kiezen met ouderwetse lootjes ;)

Bijschrift toevoegen

Een lootje trekken is een serieuze bezigheid ;) 

Winnaar!! 

En juist de winnaar is een beetje onduidelijk te lezen.... maar.... er staat; HUISMUTSJE!

Huismutsje, van harte gefeliciteerd! Wil je mij een mailtje sturen naar;
samenbesparen@gmail.com 

Dan zorg ik dat de Genoeg's zo snel mogelijk jouw kant opkomen. 

Iedereen bedankt voor het meedoen en hou mijn blog in de gaten voor de volgende give-away :) :)



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd huismutsje! En veel leesplezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, wat leuk dat ik heb gewonnen. Zit nu ziek op de bank, is mijn dag toch nog een beetje goed geworden!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd huismusje en veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen