zaterdag 16 augustus 2014

Fijne service!

Gisteren gingen we naar een schoenenwinkel voor nieuwe schoenen voor onze kleine man. Het werd ook weer eens tijd om zijn voeten te laten opmeten.

Ik ga nooit naar een dure schoenenzaak, ik zorg wel dat hij goede schoenen heeft, maar hij heeft ook gewone gympen waar hij, naar mijn idee, prima op loopt.

Deze schoenenwinkel is dus niks bijzonders, maar ze zijn er wel altijd erg aardig! En dat is ook erg fijn ;)

Zijn voeten waren niet erg gegroeid, erg fijn, want dat betekend dat hij nog steeds de juiste maat heeft. We kijken dan vaak even naar schoenen die een maat groter zijn, zodat hij die over tijdje aan kan. We zagen de meest leuke schoenen, en die waren er in zijn huidige maat en 2 maten groter, 3 maten groter etc. De maat die we zochten was er niet :S

We keken even snel op internet en zagen dat we ze daar wel konden bestellen, toch kon ik het niet laten om nog even te vragen of er achter misschien nog iets stond.

Maar helaas, ook dat bleek niet het geval. De vriendelijke verkoopster vertelde toen dat zij ze ook gelijk voor ons kon bestellen. We moesten dan in de winkel betalen en kregen ze dan gewoon thuisbezorgd. Nou doe maar dan, nu we er toch zijn ;)

Binnen een paar minuten waren ze besteld en ik heb al gezien dat het pakketje vandaag binnenkomt. Ik vond het een hele goede service, omdat we anders toch via internet hadden besteld, zo loop je toch nog vaker een fysieke winkel in… bedankt schoenenwinkel!

Wat vind jij van de service in fysieke winkels tegenwoordig? Vind jij het nog nuttig om daarheen te gaan of bestel je liever alles via internet?

4 opmerkingen:

  1. Dat is handig ja! Ik zou normaal gesproken niet zo snel in de winkel bestellen, omdat dat ook weer betekent dat ik het daar op moet halen. Maar thuisbezorging is dan ideaal. Ik ga nog wel naar winkels als ik snel wat wil hebben of liever pas en geen zin heb in terugsturen, maar mijn ervaring is wel dat online toch vaak goedkoper is. Dus daar kijk ik zeker ook naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deed dat een paar jaar geleden al bij de W.olky shop. Ik heb maat 43 en vaak had men maar 1 of 2 paar in deze maat. Aangezien ik mij altijd aan een vast kleuren pallet vasthoud, vond ik dit ideaal.
    Tegenwoordig kom ik bijna nergens anders meer dan in de supermarkt. (Heb voorlopig nog even ruim voldoende uit de tijd dat ik mijn eigen kleding winkel had en ieder seizoen wel voldoende variatie in kleding en schoenen wilde dragen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga nog steeds het liefst naar een gewone winkel maar als ik daar niet kan vinden wat ik nodig heb, winkel ik online verder. Ik laat het dan op m'n werk bezorgen (als het tenminste in m'n fietstas past want anders krijg ik het nog niet thuis). Dat vind ik het handigst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik koop heel veel online.
    Lekker makkelijk,thuis op je gemak passen.
    Zeker handig met de kids.
    Meestal bestel ik meerdere maten en wat niet goed is stuur ik terug.
    Schoenen daarvoor gaan we wel naar een fysieke schoenenzaak.
    Dochter heeft nogal " lastige" voeten.

    BeantwoordenVerwijderen