woensdag 4 juni 2014

Weekmenu week 23


Omdat ik afgelopen weekend werd overvallen en een weekend weg bent geweest, is er veel eten blijven liggen. Vriend verbleef samen met onze kleine man bij mijn ouders, omdat hij overdag en een avond moest werken, mijn ouders hebben dus verder opgepast. Dikke pret was dat ;) 

Hierdoor staan er toch wat dingen in ons weekmenu die we eigenlijk vorige week zouden eten, maar we gaan natuurlijk geen eten weggooien…. 

Maandag 2 Juni;
Courgettesoep met pesto, doorgeschoven van zaterdag 31 Mei

Dinsdag 3 Juni;
Pannenkoeken, ook doorgeschoven van vorige week 

Woensdag 4 Juni;
We eten bij mijn schoonouders

Donderdag 5 Juni;
Aardappels, doperwtjes en een hamburger 

Vrijdag 6 Juni;
restjes, de vriezer moet nu echt een leger worden in plaats van voller! Vriend heeft vanaf 1 Juli een nieuwe baan, waarbij hij ook geen eten meer meeneemt als hij s'avonds werkt (over de nieuwe baan vertel ik binnenkort meer!) 

Zaterdag 7 Juni;
Wraps met bruine bonen, mais, ui, paprika etc. (Chili sin carne) 

Zondag 8 Juni;
Pasta met tomatensaus en groenten die nog over zijn (ui, paprika, courgette etc.) 

Zoals je ziet, eten we met Pinksteren gewoon zoals altijd. We maken er in ieder geval geen (vr)eetfestijn van zoals zou moeten volgens alle supermarktfolders deze week. 
Ik verwacht verder nog een dag bij mijn ouders te eten (of ze eten bij ons) dat is altijd een beetje last-minute dus we wachten het af…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten