vrijdag 28 maart 2014

Een extra dag werken, wat levert het op?

Vanaf 1 April ga ik een dag extra werken. Ik werk dan 3 dagen (24 uur) aangezien er dan veel veranderd qua toeslagen en de eigen bijdrage aan de kinderopvang heb ik natuurlijk precies uitgerekend wat we eraan overhouden.

Situatie nu;
Salaris 2 dagen; €762,-
Eigen bijdrage Kdv; €156,-
Toeslagen; € 68,-

€762,- min €156,- is €606,- de toeslagen daarbij is totaal €674,

We hebben ervoor gekozen om onze kleine man 2 dagen op het Kdv te houden, de 3e dag wordt opgevangen door vriend. Hij is een dag doordeweeks vrij, omdat hij in het weekend werkt. De factuur van het Kdv blijft dus hetzelfde, maar de eigen bijdrage gaat omhoog omdat ons inkomen hoger wordt.

Situatie per 1 April;
Salaris 3 dagen; €1143,-
Eigen bijdrage Kdv; €170,-
Toeslagen; €2,-

€1143,- min €170,- is €973,- plus de toeslagen is totaal; €975,-

Dat betekend dat we €975,- min €674,- €301.- extra inkomen hebben! 

Dat is een mooi bedrag waar ik erg blij mee ben. Natuurlijk betalen we alles van beiden salarissen, maar dit is echt de berekening om te zien hoeveel geld er dan extra inkomt.

Dan om af te sluiten nog een extra oproepje;
Ik heb voor mijn give away inmiddels 3 enthousiaste reactie gehad van de winnaars... Ik mis alleen het adres van Ineke nog, jij hebt ook gewonnen! Kun je mij je adres doormailen via Samenbesparen@gmail.com dan stuur ik je de gewonnen spaarkaarten toe.
De spaarkaarten van de andere winnaars gaan morgen met de post mee, alvast een hele fijne dag in de Efteling toegewenst! :)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten