vrijdag 14 februari 2014

Valentijnsdag

Vandaag is het 14 Februari, Valentijnsdag. En hoewel het natuurlijk gewoon een commerciële dag is, vind ik het ook een leuke dag om je geliefde te laten weten dat je hem of haar nog steeds zoooo leuk vindt! Aangezien dat er soms misschien een beetje bij inschiet met het werk, huishouden, sociale dingen en onze kleine man.

Ik ga voor vriend iets lekkers bakken, dat krijgt hij pas vanavond laat, want hij moet de hele dag werken. Ik verwacht zelf vandaag niks, want afgelopen maandag (de 10e) waren we 6 jaar samen en ben ik al verwend met prachtige bloemen en heerlijke chocolaatjes :)

Ik wens jullie allemaal een mooie Valentijnsdag toe! Doe jij er iets aan?

3 opmerkingen:

  1. Ik doe er niks aan, had er ook helemaal niet meer aan gedacht.
    Het klinkt afgezaagd, maar wij proberen elke dag lief voor elkaar te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, wij doen er niets aan. Ook moederdag heb ik afgeschaft, toen de kids groter warden en geen Eigen gemaakte tekeningen, maar verplichte cadeautjes mee gingen nemen. Ik krijg af en toe tussendoor zomaar iets liefs van dochterlief en dat doet veel meer. Net als een lief briefje, sms-je of zomaar wat lekkers van of voor manlief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou helemaal niet van dat soort commerciële dagen. Toch vond ik het wel een leuke verrassing dat alle vrouwen (we zijn maar met 3, de rest is man) gisteravond bij de repetitie van ons orkest een bosje rozen kregen i.v.m. Valentijnsdag.
    Groetjes, Judith (ik lees al een tijdje mee)

    BeantwoordenVerwijderen