zaterdag 25 januari 2014

Weekend!

En zo is weer een week voorbij gevlogen ;)

Gisteren was ik een dagje thuis met kleine man, ik vind dat altijd zulke gezellige dagen! Lekker uitslapen en lang in ons pyjama lopen. Daarna douche en badderen en lekker even naar buiten. Dan het middagslaapje en een broodje eten, aan het eind van de middag gaan we op vrijdag vaak naar mijn ouders en dan blijven we eten omdat vriend dan s'avonds werkt. Zodra we weer thuiskomen breng ik kleine man naar bed. Die dagen vliegen ook altijd echt voorbij!

Mijn salaris werd gisteren ook gestort, helaas zag ik dat mijn reiskosten er niet bijzitten (toch ruim €82) ik ga maandag gelijk even navragen wat er fout is gegaan. Daarnaast heb ik gelijk weer even gerekend of we het deze maand dan wel makkelijk redden (het is voor ons een dure maand in februari)  maar we redden het gelukkig makkelijk!

Het weekend is helaas niet zo rustig. Ik ga straks trouwjurken passen <3 ik ben heeeeel benieuwd! Vanmiddag komt onze thuiskapster en vanavond ga ik naar een vriendin toe, even bijkletsen.

Morgen moet vriend weer werken en dan ga ik nog wat in huis rommelen met kleine man. Dan is het weekend alweer voorbij en gaan we maandag weer aan het werk!

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking: