donderdag 23 januari 2014

Pech!

Soms zijn er van die dagen die niet lekker lopen. Afgelopen maandag had ik helaas zo'n dag.
Ik had een gesprek op het Kdv en bracht de kleine man op de fiets weg. Het Kdv is op loopafstand, maar omdat ik daarna ergens anders heen moest, pakte ik de fiets.

Het Kdv zit in hetzelfde gebouw als een basisschool en er was pauze, waardoor het enorm druk was met rennede kinderen bij de fietsenrekken. Ik zette mijn fiets weg, had een goed gesprek en toen ik weer terugkwam stond mijn fiets weg erg scheef.... Maar wel nog in de stalling.. Je begrijpt het waarschijnlijk al; ik denk dat er een kindje tegenaan gerend is en hierdoor zit er nu een hele bochel in mijn voorband :(

Ik kan nog wel fietsen, maar mijn fiets maakt nu enorm veel lawaai... Ik wordt in ieder geval nagekeken ;)

Deze fiets heb ik al ruim 15 jaar en er mankeerd helaas wel meer aan, daarom denk ik dat het tijd wordt voor een nieuwe, maar dat kost natuurlijk ook weer geld. Ik besloot om binnenkort maar eens te gaan kijken.

Vandaag heb ik een heerlijke dag. Heerlijk geslapen, lekker aan het werk, je kent het wel.... En nou kreeg ik net een sms'je van mijn moeder dat ze haar oude fiets nog in de schuur heeft staan. Die is nog prima en mag ik zo hebben.... Nou jaa! Doe mij maar vaker zo'n dag als deze :)

5 opmerkingen:

  1. Dan valt die pechdag weer goed uit. Fijn om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zonder een fiets kan niemand toch :)
    Ikke zeker niet!
    Maar je moeder is je redder in nood!
    Liefff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen van je fiets. Dat moet dan wel heel hard gegaan zijn dat het wiel zo krom is!

    BeantwoordenVerwijderen