zaterdag 18 januari 2014

Langzaamaan...

Langzaamaan gaat het hier weer beter. Ik zit nu op de bank in plaats van de hele dag in bed te liggen. Vriend ligt nog wel in bed, maar onze kleine man en ik zijn weer wat actiever. We hoesten alleen nog flink. 

En zo lijkt het erop dat het griepvirus langzaam het huis weer verlaat, gelukkig! Ik merk dat ik nog niet heel veel energie heb, maar ik ga vandaag toch even proberen om in ieder geval weer wat in het huishouden te doen…. 

De was staat al aan, ik heb de stofzuiger maar weer eens gepakt en ga vandaag de badkamer poetsen. Verder heb ik vast ook nog wel even tijd om wat nieuwe dingen op marktplaats te gooien, dat kan mooi vanaf mijn laptop. 

Hoewel ik dacht dat ik een redelijk goede weerstand had, merk ik de laatste tijd toch dat als je kindje iets krijgt, je zelf ook snel genoeg aan de beurt bent. Ik eet veel groenten en fruit, maar slaap niet altijd heel goed (dat komt dan ook weer door die kleine man) ;) dus daar kan ik weinig aan veranderen. Ik reis nu ook veel met de trein, waar ook altijd wel iemand aan het snotteren is, dus misschien wordt ik daar ook wel ziek van. 
Ik kan er dus weinig aan doen, maar baal er wel van. Ik was noooooit ziek en was dus altijd gewoon aanwezig op mijn werk. Nu heb ik mijzelf al twee keer in korte tijd ziek moeten melden, maar ja, het is niet anders! 

We gaan nu weer druk bezig om toch te proberen de weerstand nog veel beter te maken en hoewel ziek zijn echt niet leuk is, waren die dagen zo samen met ons gezin ook wel fijn. ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten