donderdag 16 januari 2014

Griep

Begin van deze week werden we gebeld door het kinderdagverblijf. Onze kleine man had hoge koorts en moest opgehaald worden. Gelukkig kon vriend weg van zijn werk om hem op te halen en uiteindelijk bleek dat hij een griepje had.

Inmiddels gaat het alweer een stuk beter met hem, maar... Nu ben ik aan de beurt. :( het is jaren geleden dat ik griep heb gehad, ik was even vergeten hoe ziek je je kunt voelen!, het gaat vandaag alweer iets beter dan gisteren dus ik hoop dat het snel voorbij is.

Vanmorgen begon vriend erover dat hij ook niet zo lekker is... Zou hij het rijtje afsluiten?

Ik hoop snel terug te zijn met nieuwe blogs!

5 opmerkingen:

  1. Beterschap!! Ik voelde vanmorgen ook wat opkomen, gisterenavond eigenlijk al, dus ik ben er even extra scherp op en doe zoveel mogelijk om het te voorkomen, flink aan de vitamines enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en kippensoep maken, medicijn tegen griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap, ja die kippensoep schijnt echt de enige remedie te zijn,
    sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap! Er schijnt een heuse griepepidemie te heersen.

    BeantwoordenVerwijderen