zaterdag 21 december 2013

Vakantie!

In verband met de kerst en de rustige periode op mijn werk heb ik lekker wat vakantiedagen opgenomen en ben ik nu twee weken vrij, heerlijk!

De laatste weken zijn wel enorm druk geweest en aangezien de laatste dagen helemaal vreselijk waren (lees: een flinke ruzie in de schoonfamilie met waarschijnlijk flinke gevolgen) ben ik echt even toe aan rust en vrije tijd. Helaas is deze periode op vriend z'n werk juist heel druk, dus hij werkt gewoon verder.

Ook voor de kerstdagen moet er nog het een en ander gebeuren. De laatste jaren konden we zo aanschuiven bij familie, maar dit jaar verzorgen wij het diner op eerste kerstdag, we doen wel wat speciale dingen, maar niet heel moeilijk. Toch moet het grote deel van de boodschappen nog gedaan worden.

Dit is ook het eerste jaar dat we met beide families geen cadeautjes doen... En dat scheelt een hoooooop! (Geld maar vooral veel tijd) ik heb alleen een kleinigheidje voor vriend gekocht en onze kleine man krijgt wat nieuw speelgoed, waarna er ook weer speelgoed het huis uit gaat. ;)

Nog genoeg te doen dus! Maar verder ga ik deze twee weken heerlijk uitrusten, uitslapen, op de bank hangen, blogjes schrijven en verder alleen maar dingen waar ik blij van wordt. Even rust... Geen kerststress in ons huis! (Hoop ik!)

2 opmerkingen: