zaterdag 9 november 2013

Mooie meevaller!

Nog eventjes genieten en dan zit ons weekje vakantie er alweer op. We hebben ontzettend veel leuke dingen gedaan en veel gerelaxt, heerlijk!

Onze kleine man vond Plopsaland een groot succes, de levensgrote Bumba was net zo leuk als zijn bumbaknuffel ;) geweldig om zo'n blij koppie te zien de hele dag.

Zelfs op vakantie hou ik de financiën goed in de gaten. Natuurlijk zijn we wat losser en geven we meer geld uit, maar we houden het wel in de gaten. Dus ik keek gisteren weer even op de rekening en het bleek dat we een mooie meevaller hebben gekregen!

Wij hebben namelijk recht op zorgtoeslag. Aangezien ik als zzper ook een stuk van mijn inkomen verdien, weet ik nooit wat ik in het jaar precies ga verdienen, dus zet ik mijn inkomen altijd een stuk hoger in bij de belastingdienst, omdat ik qua toeslagen liever nog iets krijg, dan dat ik toeslagen moet terug betalen.

Hierdoor kreeg ik over vorig jaar nog een flink bedrag zorgtoeslag. En de belastingdienst had dit gestort, ruim €500,-! Dat is mooi meegenomen in zo'n duurdere week. We hebben het dus linea recta naar de spaarrekening overgemaakt.

Zoals gezegd; nu nog even een paar dagen genieten en dan weer terug naar huis. Nog even een extra tip; ben je druk aan het klussen? Bij de praxis t/m zondag 20% korting op een artikel naar keuze;
Klik hier! Mooi meegenomen toch?!

Nog een fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Lekker idee, die 500 euro! Zeker nu met de decembermaand in het vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n meevaller. En wat een flink bedrag zeg!

    BeantwoordenVerwijderen