woensdag 6 november 2013

Winkelen in Duitsland, deel 2

We hebben het heerlijk op vakantie, zo'n weekje weg in een (luxe) huisje doet je echt goed. Al zit het weer niet echt mee, en is kleine man vooral bezig met hoesten, we vermaken ons verder prima!

Vandaag vertrokken we, zoals beloofd, richting Duitsland... We besloten om naar Meppen te gaan en hebben heerlijk gewinkeld. We begonnen bij de Kaufland, en ik heb me zeker verbaasd over sommige lage prijzen! Zo vond ik mijn "eigen" merk deo, ruim €0,50 goedkoper dan in nl (als ze in de reclame zijn) en de broodbakmixen waren ook goedkoop! Naast nog wat andere dingen vond ik ook goedkoper luiers, maar ik durfde ze toch niet mee te nemen ivm eventuele luieruitslag (met een vreemd merk weet je het maar nooit)

Daarna hebben we heerlijk in het stadje rondgelopen en toen het begon te regenen besloten we om weer terug te gaan. Al met al vond ik inderdaad dat bepaalde prijzen echt laag waren... En kan ik me goed voorstellen dat sommige mensen maandelijks richting Duitsland rijden, maar voor ons zou hetgeen we besparen uiteindelijk te weinig zijn om vanuit onze eigen woonplaats elke keer heen en weer te rijden. Dus qua besparing valt het mee, maar qua plezier was het top!

Eind van de middag zijn we nog even het zwembad ingedoken. Kleine man vond het weer geweldig! (Kleine waterrat zou ook een goede bijnaam voor hem zijn) en nu zitten we heerlijk rozig op de bank, morgen gaan we naar Plopsa land, ik heb kaartjes met korting weten te scoren via vakantieveilingen en aangezien onze kleine man helemaal gek is van Bumbaaaaa, ben ik heel benieuwd wat hij doet als er een hele grote echte Bumba voor z'n neus verschijnt... ;) wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten