woensdag 23 oktober 2013

Wat een dag!

Wat een dag!!

Dit zeg ik niet vaak, maar vandaag was toch echt zo'n dag waarbij wij beter in bed hadden kunnen blijven liggen.

Onze kleine man is 3 weken geleden verkouden geworden. Dit was na een weekje weer even weg en kwam vorige week weer terug. Sinds zondag was hij wel erg aan het hoesten en was op een gegeven moment zelfs zijn stem weg! Als hij huilde hoorden we alleen wat gepiep :(

Ik ben geen overbezorgde moeder, dus we gaven hem wat extra drinken en fruit en wachtten af tot het weer weg zou zijn, maar helaas... hij sliep s'nachts bijna niet meer en overdag werd hij na een half uurtje weer wakker. Daarbij kwam ook nog eens dat hij niet veel meer wilde eten... en aangezien onze kleine man ALLES eet, vonden we dit toch niet goed!

Dus op naar de dokter... en ja hoor... hij blijkt een (beginnende) longontsteking te hebben, zo zielig!
We hebben nu antibiotica voor hem, dus we hopen dat het snel beter gaat.

Vriend was ook vrij en was druk bezig om de auto te verkopen. Dit was in 1e instantie gelukt via een site (zo'n site waar je biedingen krijgt van garagehouders) na een mooi bod sprak hij af om de auto vandaag af te leveren. Het was wel ver weg... ruim 1,5 uur rijden!
Maar toen hij even belde, werd hem verteld dat, als hij het bod geaccepteerd was, hij de auto moest brengen, want volgens de lieve mensen van de site was de auto dan verkocht. en... verkocht is verkocht meneer.

Vriend stapte vanmorgen dus vrolijk in de auto, maar eenmaal aangekomen bij de garage, zag de garagehouder een kleine schade. Deze hadden wij zelf over het hoofd gezien, aangezien we laatst nog andere schade hebben laten maken. Hij wilde de auto wel hebben, maar moest dan wel een nieuw bod doen. Na wat overleg deed hij een bod van ruim €1300,- lager!! Ja doeiii!!

Na wat gebaal en een lange terugrit kwam vriend met een wijze les weer thuis, dit werkt dus niet! We gaan de auto nu via andere wegen verkopen, lukt vast wel!

En zo vloog de dag weer voorbij. Morgen nog een dagje werken en dan vertrek ik vrijdag (zonder mijn mannen) een weekend naar mijn pasgeboren neefje in Italië. Hoewel ik mij ook zorgen maak om mijn eigen kleine man, heb ik enorm veel zin om die kleine man te knuffelen!

3 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap voor je zoon, hopelijk knapt hij snel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterscahp voor jullie zoontje!!

    En wat balen van de auto zeg! Al die kosten voor benzine en dan ook nog voor niks :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah wat vervelend, daar kun je inderdaad echt zo van balen!!

    BeantwoordenVerwijderen