zaterdag 20 juli 2013

Goed voorbeeld doet niet volgen...

Hmm... Vandaag kwam ik erachter dat onze kleine man nog niet zo'n (be)spaarder is;

We liepen samen gezellig een blokje om... Vandaag eindelijk iets koeler, dus mooi wandelweer.
Kleine man liep lekker los en zag opeens iets liggen.... Hij ging op zijn hurken zitten.... Pakte het muntje op.... Keek er nog eens naar... Stond weer op... En... Gooide het muntje weer weg!

Nou jaaaaa.... ;-)

Jullie begrijpen dat ik het muntje daarna heb opgepakt om het thuis in zijn spaarpot te doen... Het was maar €0,10 hoor, maar die 10 cent is straks op zijn spaarrekening met de huidige rente over 18 jaar toch helemaal doorgegroeid naar 0,32 cent (zonder het rente op rente effect) dus dat moeten we natuurlijk niet laten liggen ;-) ;-) haha!

4 opmerkingen:

  1. Is ook het begin van de honderdduizend, of niet soms?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, gaat ie nu al tegendraads doen :)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee, die heeft een ernstig gesprek nodig ;-).

    Heel wat muntjes van 10 cent, maken ook een fortuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pfff ,zo had ik eens een vriendin die een zus had en op een dag ging ik met die zus en haar vriend ,waar ik inmiddels ook bevriend was een dagje uit en onderweg ging die zus haar portemonnee legen en wilde de vijf centen muntjes weggooien huh? eentje had ze al op de grond gegooid voor ik er erg in had, heb hem opgeraapt en gezegd dat ik die muntjes wel wilde wisselen, nee dat was zo'n gedoe ik kreeg ze zo wel. nou ja zeg , het was ook niet zo dat ze geld te veel hadden of zo , snap er tot op de dag van vandaag nog steeds niets van.

    BeantwoordenVerwijderen