zondag 28 juli 2013

Budget week 30

Na vandaag is deze week ook alweer om, hoog tijd om te kijken hoe het de eerste week met ons budget is gegaan.

Ik heb totaal een budget van €75,- voor boodschappen, persoonlijke verzorging (inclusief luiers), uitjes/etentjes en kleding.

Deze week was er geen uitje en is er geen kleding gekocht, wel zijn er veel boodschappen en luiers in de aanbieding gekocht! Ik had vandaag zelfs geen brood meer, dus ook vandaag heb ik nog boodschappen gedaan, waardoor ik hopelijk komende week minder nodig heb;

Overzicht;
Maandag: boodschappen AH €7,50
dinsdag: boodschappen Deen €32,05
Woensdag: luiers en billendoekjes etos (inclusief Kortingsbon babyzegels) €15,50
Vrijdag: boodschappen Hema €2,- en avondeten vriend €7,45
Zondag: boodschappen Deen €13,70

Totaal; 78,20

Oeps! Zo blijkt maar weer dat het er heel snel uitvliegt. Nou zijn er een aantal opmerkelijke dingen;

Vriend moest vrijdag werken en had eten mee, maar had s'ochtends zo'n enorme honger dat hij dit al snel op had gegeten, hij heeft daarna nog iets gehaald.

Ik heb vandaag dus nog boodschappen gedaan, en gelijk het boodschappenlijstje meegenomen wat ik op de koelkast heb hangen (waar ik door de week de benodigde dingen alvast opschrijf)

Hierdoor zijn we iets over het budget gegaan, maar dat is geen probleem. We hebben ook een flinke voorraad luiers gekocht.

Voor de komende week haal ik het teveel betaalde van de €75,- af, dus dan hebben we een budget van €71,80

Ik ben benieuwd hoe volgende week gaat!

3 opmerkingen:

  1. Het lijstje en budget is niks op aan te merken maar een hongerige vriend? Ja daar kun je natuurlijk niks aan doen. Er was eens een gezegde geen werk geen eten maar dit gaat in jullie geval niet op (geintje) gelukkig. Groeten Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, inderdaad! Ik kan moeilijk zeggen dat hij dan geen eten mag halen (lijkt me ook niet gezond) ;-)

      Verwijderen
  2. Ziet er keurig uit je lijstje, is niet rg als je eens iets over je budget gaat toch? Als je dan verder weer rustig aan doet kom je eind van de maand alsnog goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen