maandag 4 maart 2013

Doelen Maart

Maart is alweer een paar dagen jong, dus hoog tijd om mijn maanddoelen met jullie te delen.
Ik bedenk altijd 10 doelen, maar ik heb besloten om deze maand 5 doelen na te streven, omdat ik het huis beetje bij beetje helemaal wil opruimen. In Maart is de hele benedenverdieping aan de beurt met de keuken, de meterkast en de overige kastjes in de woonkamer, daar is helaas veel troep verzameld en het wordt hoog tijd om dit allemaal eens uit te zoeken en op te ruimen.

De focus ligt dus op de benedenverdieping, maar daarnaast;

1.) Belastingaangiften doen, dit moet natuurlijk bijna iedereen voor 1 April gedaan hebben, maar wij hebben besloten om de aangiften dit jaar zelf te doen ipv de accountant. Het scheelt ons wat geld en we leren weer wat.

2.) Autoverzekeringen vergelijken. Dit doel komt nog van Februari, deze maand wil ik echt de autoverzekering naar beneden krijgen!

3.) Verder met onze plannen voor de tuin. Onze achtertuin gaan we dit voorjaar aanpakken, en na veel nadenken en vergelijken hebben we besloten dat we dit zelf gaan doen (hopelijk met wat hulp van familie en vrienden) Hoog tijd om knopen door te hakken, nog meer prijzen van materiaal op te zoeken en data te plannen. (En vrienden en familie uitnodigen om ons te komen helpen) ;-)

4.) Kledingkast, onze kledingkast ligt vol met kleding van mij, dingen die ik bijna nooit heb gedragen. De hele kast uitzoeken gaat niet lukken, maar mijn streven is om in ieder geval de dingen die ik op mp wil zetten alvast te fotograferen.

5.) Elke week 3 keer sporten. Zoals ik eerder vertelde ben ik begonnen met het 30 days shred programma. Een programma dat je eigenlijk 30 dagen achter elkaar moet volgen. Aangezien ik vooral meedoe voor mijn conditie en omdat ik mij er fitter en vrolijker door voel, ben ik blij als ik de komende maand om de dag even de tijd kan nemen om te sporten.

Zo, deze 5 doelen zijn even genoeg voor Maart. Heb jij nog doelen voor de komende maand?!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb vooral om het wat rustiger aan te doen. Dat valt helemaal niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh, 3 keer in de week sporten. Dat is zo knap! Mijn doel is om deze maand geen enkel kledingstuk te kopen, boehoeeee :-( Verder ben ik net weer begonnen met fulltime werken en dat vind ik echt spannend. Om het vol te kunnen houden ga ik proberen buiten mijn werk zo rustig mogelijk te doen. Vroeg naar bed, weinig tot geen afspraken maken en me suf te drinken aan groene smoothies
    Zet hem op deze maand!! Vlijtig Liesje ook veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tip voor het besparen op je autoverzekering: kijk eens op verzekercentraal.nl. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen