zaterdag 2 maart 2013

evaluatie doelen Februari

Zo, de maand is echt voorbij gevlogen! (Het was natuurlijk ook een korte maand)
Hoog tijd om weer eens te kijken hoe mijn maanddoelen zijn gegaan;


1. Minstens 5 advertenties op marktplaats plaatsen.
Gelukt! Al gaat het verkopen nog niet zo snel, ik haal de advertenties er dan weer af en zet ze er weer op, zo verdwijnen toch een aantal dingen uit huis, prima dus!

2. Voorraadkast opruimen.
Gelukt! En wat een troep hadden we daar verzameld! We vonden zelfs nog een kerstcadeautje voor kleine man *oeps!* die hebben we dus op zijn verjaardag gegeven. Gelukkig is de kast opgeruimd en kunnen we er weer naar binnen lopen, dat is al heel wat.

3. Autoverzekeringen nakijken.
Niet gelukt! Helaas heb ik dit nog niet gedaan. Ik was op zoek naar de inlogcode's voor onze huidige verzekering, ik wilde even kijken hoe het ervoor stond en toen waren er opeens weer een paar weken voorbij, ik schuif deze dus door naar Maart.

4. Sparen voor onze kleine man.
Gelukt! Het spaarbedrag is aangevuld tot de hoeveelheid die het moest zijn. Ik heb alleen nog geen automatische overschrijving in mijn online bankieren kunnen zetten, omdat er een storing was... dat moet ik dus nog even doen.

5. Koelkast schoonmaken.
Niet gelukt! Hier heb ik wel tijd voor gehad, maar geen tijd voor gemaakt.....

6. Nachtkastjes opruimen.
Gelukt! De nachtplankjes zijn weer opgeruimd en er is weer plek om mijn boek neer te leggen :-)

7. Cursus zoeken.
Half gelukt! Ik heb wel gezocht naar een cursus of sport, maar ik kwam eigenlijk weinig tegen wat mij leuk leek. Toevallig las ik afgelopen week over 30 days shred. Een soort fitnessprogramma dat je thuis kunt volgen, hiermee ben ik begonnen en het bevalt goed! Dus geen cursus, maar wel tijd voor mezelf door middel van beweging.

8. Afspreken met vriendin.
Niet gelukt! Hmmm... hoe moet ik dit uitleggen, ik heb meerdere keren op het punt gestaan om contact met deze vriendin op te nemen, totdat ik me realiseerde dat ik eigenlijk altijd haar bel. Ze woont sinds December in een nieuw huis en we zouden afspreken zodat ik kon komen kijken. Ze zou nog laten weten wanneer zij kon... maar daar heb ik dus nooit meer iets over gehoord. Misschien een beetje kinderachtig, maar ik baal er een beetje van dat het altijd van mijn kant af moet komen. (Al kreeg ik wel een smsje met de verjaardag van kleine man) ik heb besloten om het even af te wachten, en wellicht bel ik volgende maand wel.

9. Etentje plannen.
Gelukt! Ik had nog een Groupon bon die bijna afliep dus ik wilde met vriend uit eten, totdat ik erachter kwam dat ik binnenkort een etentje gepland had met een vriend van vroeger (buurjongen van vroeger) aangezien me dat weer extra geld zou kosten heb ik voorgesteld om mijn bon te gebruiken, dus die gebruik ik voor dit etentje. Vriend en ik gaan binnenkort wel weer een keer ;-)

10. Belastingaangiften voorbereiden; Gelukt!
Ik heb de papieren bij elkaar gezocht, maar ik was een beetje laat met een afspraak maken met de accountant, nu heeft hij alleen nog plek als wij eigenlijk niet kunnen. Ik twijfel een beetje of ik het dit jaar niet gewoon zelf ga invullen (met bijvoorbeeld hulp van mijn ouders of schoonouders) wellicht gaat dat prima, dan scheelt dat ook weer een kostenpost in het jaar.

3 doelen zijn deze maand niet gelukt, jammer! Maar ze blijven natuurlijk gewoon staan. Ik ga snel nieuwe doelen voor Maart verzinnen, want de doelen helpen me echt om de dingen ook echt aan te pakken.

Had jij doelen voor Februari? En hoe zijn ze gegaan?

3 opmerkingen:

  1. Dat met die vriendin begrijp ik....ik heb dat ook regelmatig....
    Het blijft moeilijk vind ik...niet dat het altijd om en om moet gaan
    maar als het altijd van één kant moet komen is het niet meer leuk...
    Ach wie weet krijg je straks of morgen een smsje...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Belasting invullen kun je gewoon zelf aan beginnen als je digid hebt. Als je er niet uitkomt kun je altijd nog hulp vragen. Ik doe het al jaren zelf zonder enige administraieve achtergrond. De papieren bij elkaar zoeken is het meeste werk en dat moet je toch al zelf doen. Misschien een mooi doel voor maart?

    WG

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan het inderdaad eens zelf proberen! Volgens mij is het goed te doen.

      Verwijderen