donderdag 31 januari 2013

Drukte, drukte en nog eens drukte!

December was een drukke maand voor ons, en ik wist al dat Januari en Februari druk zouden worden, maar het is bijna nog erger dan ik bedacht had!

De agenda staat t/m begin Maart helemaal vol, met werk, sociale dingen, verjaardagen en feestjes. We hebben momenteel dagen dat we elkaar s'avonds in bed tegen komen;
Ik (fluisterend omdat kleine man slaapt): hoi! Hoe was je dag??
Vriend (iets minder fluisterend): hee mop, mijn dag was prima, en die van jou?
Ik: druk! Maar wel leuk, ik ben best wel moe
Vriend: dan ga je toch lekker slapen? Welterusten lieverd! (gevolgd door een kus)
Ik: zzzzzz ;-) (of, jij ook lekker slapen, kus!)

Soms wordt ik een beetje kriegelig van dit soort periodes, omdat ik dan altijd erge behoefte heb aan een avondje samen op de bank (en dit gebeurd natuurlijk ook wel weer) maar het is nu eenmaal niet anders, het is gewoon even erg druk.

Hoewel de agenda dus volstaat, lijkt februari toch iets rustiger te worden dan januari, en we gaan in februari samen een weekendje weg, dus tijd genoeg om weer even op te laden!

De drukte is natuurlijk ook de reden dat het hier eventjes iets rustiger is, ik probeer wel alle blogs bij te lezen en af en toe een reactie achter te laten, daar heb ik op dit moment al een beetje een dagtaak aan ;-) ik beloof bijdeze om mij binnenkort weer helemaal te storten op besparen, consuminderen en het hier weer vol te gooien met tips en tricks!

Tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Herkenbaar! Probeer ondanks de drukte nog te genieten van alle mooie momenten met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk, maar je maakt weer een hoop leuke herinneringen! Veel plezier met het weekendje weg, heeeerlijk toch :)

    BeantwoordenVerwijderen