maandag 4 februari 2013

Evaluatie doelen voor Januari

Jeetje, wat gaat de tijd snel! Het is alweer februari! Hoog tijd om mijn doelen voor Januari even te bekijken en te evalueren;



1.) nogmaals contact opnemen met de autodealer. Gelukt!
We hebben een mooie mail gestuurd waarin we heel netjes zijn gebleven, maar toch flink aandringen op actie van hun kant. We krijgen binnen 2 weken reactie, dus we moeten nog eventjes wachten.

2.) Beslissen over de tuin. Gelukt! We weten inmiddels wat we ongeveer willen met de achtertuin en hebben besloten om het toch zelf te gaan doen, omdat ik denk dat we het makkelijk zelf kunnen.

3.) Spaardoel behalen. Gelukt! Ons spaarsaldo groeit gestaag, we twijfelen alleen toch nog of we de hypotheek extra af gaan lossen, daar zijn we nog niet over uit.

4.) Niet meer tanken. Niet gelukt! Helaas, ik moet eerlijk bekennen dat ik veel auto heb gereden door de kou en de sneeuw, daardoor durfde ik niet op de fiets te stappen met onze kleine man. Nou ja, hopen dat het snel voorjaar wordt, dan kan dit weer een mooi nieuw doel worden.

5.) Gezonde maaltijden maken. Gelukt! We hebben over het algemeen erg gezond gegeten, erg fijn na die drukke feestmaand! In februari hebben we redelijk veel verjaardagen, maar ik blijf ervoor zorgen dat we s'avonds gezond blijven eten.

6.) Opruimen. Niet gelukt! Onze huiskamer blijft eerlijk gezegd nogal een troep. Ik moet daar echt even tijd voor maken.

7.) Zakelijk meer uren maken. Niet gelukt! Ik ben veel te druk bezig geweest met mijn andere werk en sociale dingen. Het komt vanzelf wel weer, daar ben ik van overtuigd.

8.) Voorraden aanvullen. Gelukt! De voorraadkast staat weer bomvol. Ook de luiers en billendoekjes (uit de aanbiedingen) liggen weer volop in de commode. We kunnen weer even vooruit!

9.) Marktplaats verkopen weer oppakken. Gelukt! Althans, een klein beetje gelukt eigenlijk. Ik heb 1 ding verkocht, er staat hier nog van alles, maar ik moet het nog even fotograferen ;-)

10.) 2 boeken lezen. Gelukt! Ik heb zelfs 3 boeken uitgelezen, erg fijn om dit weer op te kunnen pakken. Daar ga ik zeker mee door!

Er zijn 3 doelen niet gelukt, erg jammer! Toch blijkt het keer op keer dat ik door mijn doelen hier te delen, toch een extra stok achter de deur voel om er ook echt iets mee te doen. Over het algemeen lukken er ook best veel doelen, ik ga er dus zeker mee door. Binnenkort zet ik mijn doelen voor Februari online, hoe is het met jullie doelen gegaan?!

3 opmerkingen:

  1. Wat is er veel dat je wél hebt gedaan, super hoor!! Ik had niet echt doelen, wel een paar actiepunten. Ik heb ze net er weer even bijgepakt en heb het ook wel goed gedaan; voorraad opeten is gelukt (niet alles, maar wel veel minder boodschappen gedaan), marktplaats is weer flink gevuld, naaimachine werkt weer, ook veel opgeruimd en ik heb ook m'n rekeningen weer in beeld. Alleen het wasmiddel heb ik nog steeds niet gemaakt, het aankopen ervan wel uitgesteld, dus het is nog niet te laat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt ook goed zeg! Je maakte wel altijd doelen, toch?! Waarom doe je dat nu niet meer?
      (aan de andere kant, als je actiepunten goed werken, dan is dat ook mooi!) ;-)

      Verwijderen
  2. Toch een goed resultaat vind ik! En leuk dat je dit zo bijhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen