dinsdag 6 november 2012

Budget afvallen

Zoals de meesten van jullie misschien gezien hebben, heb ik sinds kort bovenaan mijn blog een advertentie van Budget Afvallen, in dit blogje vertel ik je er graag meer over.

Budget Afvallen is van een bedrijf(je) van een vriendin van mij, toen ik haar vertelde over mijn blog, vroeg ze of ik een advertentie voor haar wilde plaatsen, en dat vond ik geen probleem.

Als je op de banner klikt, zie je precies om welk product het gaat. Voor het bedrag €45,- per half jaar krijg je toegang tot een blog van een gewichtsconsulente, die je informatie geeft, dagmenu's plaatst en open en persoonlijk verteld over haar leven en werk als gewichtsconsulente.

Je zou misschien denken; waarom zou ik daarvoor betalen?! Zij heeft hiervoor gekozen zodat zij ook dagmenu's op haar blog kan plaatsen. Als je verder in de website speurt, zie je dat 8 weekmenu's een flinke kostenpost is, maar omdat zij vind dat iedereen gebruik moet kunnen maken van de menu's, wilde zij ze ook aanbieden op haar blog, daarom vraagt ze dus een kleine bijdrage voor de toegang.

Ik vind het (vanzelfsprekend) ;-) een goed initiatief. Ik volg haar menu's momenteel ook en val beetje bij beetje af, op een gezonde manier. Erg fijn!!

Zij zoekt momenteel een groter publiek voor dit product, als je interesse hebt om de banner te plaatsen op jouw blog, dan heeft zij daar een vergoeding voor over. Ze is op dit moment ook op zoek naar mensen die dit product willen verkopen, over elk verkocht product ontvang je een vergoeding (deze wordt uitbetaald in cadeaubonnen die je bij verschillende winkels kunt inleveren)
Misschien is dit iets voor de mensen die een bijbaan zoeken, of meedoen aan online onderzoekjes (waar je ook cadeaubonnen mee verdient)

Ik wilde namens haar hier graag even aandacht voor vragen! Als er (mee)lezers zijn die interesse hebben, dan kun je haar mailen via het e-mail adres van het bedrijf;
 Info@afvallenmetdoortje.nl


1 opmerking:

  1. Hulp bij afvallen is voor steeds meer mensen gewenst. Een goed initiatief dus.

    BeantwoordenVerwijderen