vrijdag 9 november 2012

Ruilen?!

In navolging van niet dromen, maar doen wil ik ook graag ruilen/ dingen weggeven.

Ik zal regelmatig mijn lijstje aanvullen en bijwerken. Voor het versturen vraag ik wel de verzendkosten van de gelukkige nieuwe eigenaar!

Ik moet eerlijk bekennen, dat mijn lijstje nog niet zo lang is, maar ik moet de helft van ons huis nog door, dus hij wordt vanzelf langer!

Aangeboden;
- Lederlook hoesje Ipad 1 (ik weet dat de Ipad niet zo veel met consuminderen te maken heeft, maar dit hoesje hadden wij nog liggen. Ik heb me laten vertellen dat alleen de Ipad 1 erin kan)

- 2 meter tochtstrip (nog in de verpakking)

- 3 magneetjes voor katten. Wij hebben ze gebruikt zodat het kattenluik openging (magneetjes aan de halsbandjes) in ons nieuwe huis hebben wij geen kattenluik meer, maar de magneetjes zijn nog prima.

- Postcode loterij agenda, deze heb ik zelf ook weer gekregen, maar helaas heb ik nog niks met alle kortingsbonnen gedaan die erin zitten. (voor oa musea, pretparken, restaurants, skiën etc.)

- Stapel starzone kaartjes (deze zijn t/m deze week verkrijgbaar bij o.a. de Deen. Wie heeft zijn album nog niet vol?!

- 3 setjes Superdieren (actie van AH)

- Boek; Heleen van Royen en Marlies Dekkers, Stout

- Boek; Dagboek van Bridget Jones

- Boek; Echte mannen eten geen kaas

- Boek; Esther Verhoef, Erken mij

Gevraagd;
Ik heb natuurlijk ook nagedacht wat ik misschien zou willen hebben, en ik heb een paar dingen bedacht waar ik naar opzoek ben. Zie hieronder;

- Kooktijdschriften (bv. Delicious, Jamie etc.)

- Kookboeken (het is nu duidelijk dat ik erg van koken hou!)

- Campingbedje voor kleine man (uiteraard zou ik hier ook graag gewoon voor willen betalen)

- Verder is van alles welkom voor onze kleine man. Kleertjes vanaf maat 80 zijn momenteel bijv. erg welkom.

Als je iets ziet staan waar je interesse hebt, dan kun je mij mailen;
samenbesparen@gmail.com

Ik woon in de omgeving van 036.
Laat het ruilen beginnen! :-)

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Misschien moet ik ook maar eens mijn huis rond en een blogje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een groen camping bedje staan,.met gekleurde stoppen (rood, roze,geel, groen).
    Deze is 1x gebuikt voor een vakantie.
    Voor 15 euro mag je hem ophalen. Regio 015.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je aanbod! Ik heb via de mail al een ander aanbod gekregen, dus ik wil even kijken of dat hem wordt, en anders neem ik even contact met je op! Bedankt!

      Verwijderen