dinsdag 23 oktober 2012

Update boodschappen

Ook vandaag heb ik weer boodschappen gedaan. Vorige week was ik €25,98 kwijt (brood heb ik deze week erbij gekocht)

Gisteren en vandaag ben ik bij 2 verschillende supermarkten geweest. We eten deze week maar 3 dagen thuis en 1 dag eet ik alleen, dus eigenlijk hadden we niet veel nodig. Toch waren er veel goede aanbiedingen, ik gaf uiteindelijk €41,16 uit. Dit was inclusief alle spullen voor de heerlijke kaasfondue vandaag, het was zeer geslaagd en ik heb mijn ouders eens goed verwend. (veel keuze, lekker wijntje erbij) dus dat was helemaal prima!

We hebben nu wel een stampvolle voorraadkast en een stampvolle vriezer (het deurtje ging zelfs steeds weer open, ik heb gewoon moeten proppen, haha!)

Van het budget is dus nog €32,86 over. Ik moet dan alleen nog volgende week boodschappen doen, en nog 1 cadeautje kopen, ik weet dus niet zeker of ik het red, maar we hebben nu zoveel spullen in huis dat we echt nog wel 10 keer kunnen avondeten, dus eigenlijk moet het gewoon lukken!

Ik heb nog veel meer te bloggen, maar dat komt de komende dagen wel (wordt het ook een beetje verdeeld!) hoewel onze kleine man weer prima slaapt, hoor ik hem boven toch weer pruttelen....
(vast zijn speentje kwijt) ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten