vrijdag 21 september 2012

Werken!

Eindelijk weer even tijd om alle blogjes te lezen en zelf ook nog een berichtje neer te zetten.

De afgelopen dagen waren druk! Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek gehad bij mijn oude werkgever, dat was erg leuk. Nu moet ik even doorrekenen of het ook echt iets kan gaan opleveren, en dan natuurlijk laten weten of ik het doe!

Gisteren ben ik begonnen met mijn eerder gevonden bijbaan, het ging helemaal goed en de uurtjes vlogen voorbij, heerlijk!

Met mijn eigen zaak, deze bijbaan en de zorg (althans het grootste gedeelte) voor onze kleine man, vraag ik mij sterk af of nog een bijbaan er wel tussen past. Ik hou van hard werken, en het is op oproepbasis, dus de ene week zal druk zijn en de andere week hoef ik misschien wel helemaal niet.

Ik ben wel enorm enthousiast, en op rustige dagen mag het wel wat drukker zijn, maar ik weet ook dat ik in het verleden mijzelf wel eens voorbij ben gelopen (ik ben overspannen geweest) dat was een hele nare tijd. Die periode wil ik niet graag over doen!

Deze week had ik dus alvast een voorproefje hoe het zou kunnen zijn. Druk met afspraken, gesprekken en bijbaan. Tel daarbij op dat kleine man inmiddels 2 tandjes heeft (en daar dus last van had) en de nachten dus niet heel langer waren, en ik dus "best wel" moe ben!

Gelukkig hebben we het hele weekend om bij te komen en dan is volgende week gelukkig weer een stuk rustiger. Alleen morgen nog even naar een verjaardag toe, waar ik (je raadt het al) niet zoveel zin in heb ;-)

Hoe was jullie week?! Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Dat zul je je heel goed moeten overwegen. Het wordt dan op sommige dagen erg druk en wil je dat? Alleen jij kunt daar antwoord op geven. Mij lijkt het allemaal erg veel eerlijk gezegd.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het uitvogelen! Voor de financiën is het in ieder geval wel mooi, da's fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volg je gevoel. Je weet zelf wat je aan kunt. Maar ik vind het knap van je.

    Denk ook een beetje aan jezelf.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen