vrijdag 7 september 2012

Eventjes lekker weg!

Zo, daar zit ik dan. Op de bank in ons vakantiehuisje voor de komende week. Heerlijk!

Gelukkig ben ik weer redelijk opgeknapt, vanmiddag nog een belangrijke werkafspraak gehad, die bijna zeker nieuw werk op gaat leveren, dus ik ben helemaal blij! Want meer werk = meer inkomsten! :-)

Daarna thuis snel de spullen ingepakt, de poezenbeesten een dikke knuffel gegeven en weg waren we. Aangezien we helemaal niet ver weg zijn (in verband met kleine man) was het een klein uurtje rijden, heerlijk hoor, je bent er zo!

Vanmiddag zijn we even rondgelopen en er is een mooi zwembad, leuk restaurant en een schreeuwend dure supermarkt (uiteraard!) helaas kom je er altijd achter dat je dingen vergeet, dus de schreeuwend dure zwemluiers voor kleine man zijn alweer gekocht.

Op vakantie letten wij nog steeds op, maar wel een stuk minder! Een lekker ijsje, uit eten dat gaan we allemaal waarschijnlijk doen! En ik heb er enorm veel zin in. Even genieten van ons kleine gezinnetje, we krijgen zelfs wat dagen familie op bezoek, dus dat komt helemaal goed!

Misschien blog ik gewoon verder, misschien heb ik weinig inspiratie, dan kom ik mij volgende week weer melden! In ieder geval een fijn weekend allemaal!

Ik wil ook nog eventjes iedereen bedanken voor de beterschap wensen! Het valt mij toch elke keer op wat een lieve mensen er in blogland "rondlopen" gelukkig nog geen trollen gezien, maar wie weet...

7 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, en vakantie hoeft helemaal niet ver weg te zijn, eruit is eruit toch? Ik wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan. Weet niet of je op een c.enterparc zit maar daar kan je de zwemluiers gratis halen bij de badmeester.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super van dat werk zeg! En natuurlijk lekker genieten van je vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel plezier deze week! :) ik geniet trouwens erg van je blog, ben net ook moeder geworden van een kleine jongeman, soms voelt het alsof ik over mezelf lees ;) haha fijne week en tot gauw dus!

    BeantwoordenVerwijderen