dinsdag 26 juni 2012

Alle kleine beetjes....

Mijn laatste blogje ging over de spaarprogramma's. Ik ben er erg tevreden over, maar toch gaat er soms iets niet helemaal goed... Gisteren kon ik een vragenlijst bij Euroclix invullen. Mijn verdiende clix zouden direct bij mijn saldo bijgeschreven worden, maar dat was niet gebeurd!

Vanmorgen keek ik nog een keer en ze stonden er nog steeds niet! Dat is niet de bedoeling... Het gaat natuurlijk maar om een klein bedrag, maar toch. Even een mailtje gestuurd naar de Euroclix klantenservice en binnen een uur een mailtje terug en mijn verdiende clix bijgeschreven. Super!

Nu is het prima opgelost, toch gebeuren dit soort dingen vaker. Gisteren heb ik boodschappen gedaan, er was een leuke reclame, waarbij je iets gratis zou ontvangen, een leuk extraatje! Maar ik kreeg niets! Toch maar even nagevraagd en uiteindelijk kreeg ik toch mijn extraatje. Toch jammer dat ik er weer om moest vragen. Altijd blijven opletten dus!

Maar... alle kleine beetjes helpen!

Ik heb ook even opgezocht hoe wij onze hypotheek extra kunnen aflossen. Dat schijnt dus gewoon heel makkelijk te zijn! Dat had ik niet verwacht ;-)

Binnenkort dus maar eens de eerste extra storting doen, weer een klein beetje van de maandlasten af. Alle kleine beetjes...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten