woensdag 22 juli 2015

Weekmenu! :)


Ik blijf een weekmenu echt ideaal vinden, helemaal nu ik het gewoon zo druk heb, maar dat weten jullie inmiddels! Ik heb zoveel lieve reacties en mailtjes gekregen, zo fijn! Dat geeft mij het gevoel dat het even prima is om rustiger aan te doen. Bedankt allemaal, ik heb ze allemaal gelezen met een grote glimlach op mijn gezicht :) 

Tijd om ons nieuwe weekmenu te delen;

Maandag 20 Juli;
Panzanella,
Italiaanse broodsalade (vegetarisch) 
Ik maakte gelijk een hele grote bak vol, dus ook nog genoeg voor dinsdag... dan hoef ik minder vaak te koken en dat scheelt weer tijd... #efficiënt 

Dinsdag 21 Juli;
Panzanella 

Woensdag 22 Juli;
Aardappels met sperziebonen en een vegaburger (vegetarisch) 

Donderdag 23 Juli;
Uiensoep met een broodje cheddar kaas <3 (vegetarisch) 

Vrijdag 24 Juli;
Man eet op zijn werk, ik eet met mijn ouders en de kinderen

Zaterdag 25 Juli;
Kip met roerbakgroenten en noodles 

Zondag 26 Juli;
Pastasalade met tomaat, pesto, mozzarella en rucola (vegetarisch) 

Eigenlijk een heel vegetarisch weekje, en dat is prima, want we gingen afgelopen zondag samen uit eten voor mijn verjaardag bij de Griek en dat is altijd heel veel vlees... even afkicken dus ;) 


2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker uit. Ik ga er morgen ook eens goed voor zitten. Zo stiekempjes is er steeds meer vlees geslopen in onze favoriete recepten. Tijd voor wat nieuwe, lekkere vega recepten. De broodsalade ga ik even googlen!

    BeantwoordenVerwijderen