zondag 14 juni 2015

Over familie, asperges en rozen!

Afgelopen week was weer een drukke week! Mijn ouders waren even weg, dus ik had een stuk minder hulp, deze week kwamen ze weer thuis, dus daar was ik heel blij mee :)

Man had een introductiedag van zijn nieuwe baan, waar hij gelukkig vrij voor kon krijgen. We konden die dag wat langer uitslapen, maar verder was hij natuurlijk wel de hele dag weg. Nog maar een paar weken dan begint hij al!

We aten samen met familie en mijn familie uit het buitenland was er onverwachts even, dus aten we asperges <3

Ik ging weer naar de markt en kocht deze keer weer aardbeien, maar ook paprika's (heel goedkoop) meloenen en een ananas, we krijgen onze vitaminen wel binnen!

We zochten mee met kennissen die hun binnenkat kwijt waren :( een hele mooie raskat en ja hoor, vanmorgen om 6u kreeg ik een berichtje dat hij terecht is! Hij zat bij de buren (die ook nog eens bijna op vakantie gingen) dus vlak voor hun vakantie vonden ze hem. pff!

Ik organiseerde een give-away op Facebook, de winnaar wordt morgen bekend gemaakt!

Andere dagen was ik veel bij de familie die is ontslagen. Door de leeftijd is de kans heel klein op een nieuwe baan, ik hoop dat diegene er snel overheen is en kan gaan genieten, een soort pre pensioen maar dan anders ;)

We sluiten vandaag de week leuk af, we gaan ergens poffertjes eten met kennissen die ook een tweeling hebben! (2 dagen later geboren dan die van ons) dat is heel grappig, want ze hadden al een meisje en kregen twee jongens... wij hadden natuurlijk al een jongen en kregen twee meisjes. Ik ben benieuwd naar de twee kleine mannen!

Nog even wat foto's om de week verder af te sluiten, hoe was jou week?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten