dinsdag 9 juni 2015

Like!

Sinds een aantal maanden heb ik een Facebook pagina opgericht voor Samen Besparen. Ik deel er natuurlijk alle posts en daarnaast leuke en interessante dingen die te maken hebben met besparen/ bezuinigen/ minimaliseren etc.

Ik merk dat steeds meer mensen mijn blog en de Facebook pagina kunnen vinden. Er komen steeds meer lezers bij en er wordt steeds meer geliked....

inmiddels zijn er ruim 200 likes en dat wil ik graag vieren met een give away.

Vandaag vanaf 8.00u kun je op Facebook kenbaar maken hoe jij anderen kennis laat maken met Samen Besparen, want hoe meer mensen geld kunnen besparen, hoe beter! Heb jij bijvoorbeeld aan je buren verteld dat je altijd mijn blog leest of vertel je aan je man dat je ook een tweeling wilt, omdat "Samen Besparen" die ook heeft?  *vette knipgoog*

Met je reactie kun je het boek "consuminderen met kinderen" van Marieke Henselmans winnen! Altijd handig als je kinderen hebt, want "kinderen zijn duur" is allang achterhaald.

Omdat ik deze give-away organiseer in verband met de likes op Facebook, kun je voor deze give-away alleen daar reageren, ik begrijp dat dit voor mensen zonder Facebook niet zo leuk is, maar ik beloof dat we binnenkort nog een leuke give-away zullen verzinnen! Je kunt meedoen tot en met zaterdag 13 Juni met deze give-away.

Neem hier een kijkje op de Facebook pagina en je mag natuurlijk meedoen met de actie, ik ben benieuwd naar de reacties! *klik*



1 opmerking:

  1. Fijn dat steeds meer mensen je blog en Facebookpagina kunnen vinden. Altijd leuk om te gelezen te worden!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen