woensdag 13 mei 2015

Weekmenu week 20

Maandag 11 Mei;
Pasta pesto (vegetarisch)
doorgeschoven van zaterdag 9 Mei, omdat we door alle zieken geen boodschappen konden doen.

Dinsdag 12 Mei;
Nasi

Woensdag 13 Mei;
Restje pasta en restje nasi

Donderdag 14 Mei;
hartige taart met asperges (vegetarisch)
dit recept kwam ik tegen in de nieuwe allerhande, het lijkt ons heel lekker, dus ik ga het proberen!

Vrijdag 15 Mei;
Man eet op zijn werk en ik eet met kleine man en mijn ouders. Ik hoorde al dat we deze keer wraps gaan eten

Zaterdag 16 Mei;
Aardappels uit de oven met sperziebonen en een worstje

Zondag 17 Mei;
Uiensoep met een broodje

De boodschappen van vorige week waren duur!
We besloten om op moederdag toch wat luxer te eten en haalden nog flink wat boodschappen. Daarnaast haalden we extra melkpoeder voor de tweeling. We gebruiken een eigen merk product en in deze winkel kom ik meestal eens per week. Helaas mag ik maar twee pakken per keer meenemen, precies het aantal wat we inmiddels gebruiken per week....
Gelukkig komt mijn moeder ook weleens in deze winkel en neemt ze dan ook twee pakken mee, anders kom ik al snel in de knel als het eens uitverkocht is.

Vorige week hebben we dit meerdere keren kunnen doen, dus ik heb een goede voorraad nu! De kosten voor alle boodschappen bij elkaar waren € 104,29
Heel veel voor ons doen! Maar met een reden...

Wat eet jij vanavond?

Like Samen Besparen op facebook! *klik*

2 opmerkingen:

  1. Die hartige taart met asperges ga ik eens proberen. En kun je in die winkel niet aangeven dat je een tweeling hebt? Kun je toch neem ik aan 2x de hoeveelheid kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het inderdaad gevraagd, maar helaas! Zelfs als je een tweeling hebt mag je er maar 2 per keer kopen... Stomme regels!

      Verwijderen