donderdag 7 mei 2015

Over van alles....

Wat is het toch heerlijk die extra vrije dagen voor man. Vorige week Koningsdag en deze week bevrijdingsdag, dat breekt toch lekker de werkweek.

Niet dat we daardoor veel extra klusjes kunnen doen hoor! Het is ontzettend druk, zelfs als je samen thuis bent. Alle kinderen moeten toch wel een paar keer per week in bad, dan nog het huishouden, je geeft een paar flesjes en de dag is alweer voorbij.... De grotere klussen blijven lekker liggen.
Ik wil zelf nogal veel, maar dat lukt gewoon niet... Dus rustig aan en de dagen vliegen voorbij. En dat is prima, want hoe leuk de babytijd ook is, het is ook wel erg druk, helemaal als je alles dubbel doet ;)

Voor het noodweer losbarstte op bevrijdingsdag werkte man nog wat in de tuin, totdat de buurman aan de tuindeur stond. Zij hebben twee jongens die ouder zijn dan onze kleine man en er wordt regelmatig kleding en speelgoed bij onze deur afgeleverd ;) deze keer stond hij bij de tuindeur met een fiets, loopfiets en speelgoed. Weer ontzettend lief! De buurman vertelde dat hij binnenkort de zolder op gaat ruimen... Die staat nog vol met speelgoed. Hmm... Probeer ik net ons huis iets leger te krijgen :) nou ja, onze kleine man (en wij) zijn er erg blij mee, het zijn altijd hele mooie spullen en mooie kleding, dus we mogen in onze handjes knijpen met zulke lieve buren!

Het huis leger krijgen is deze week niet echt goed gelukt. Ik zette wel veel spullen op marktplaats en de Facebook verkoop groep, maar verkocht niks! Ik hoorde van meerdere bloggers die meedoen met de verkoopchallenge dat de verkopen wat moeilijk gaan momenteel, het salaris is zeker alweer op bij alle kopers... Nou, we gaan gewoon door. De updates komen weer als ik weer verkoop. De challenge staat tot 12 Juni in mijn agenda, dan zijn er 10 weken voorbij. Dus nog genoeg tijd om een zo hoog mogelijke opbrengst te halen.

Over verkopen gesproken, in heb deze week tot nu toe nog geen enkele verkoper aan de deur gehad, ik denk dat het briefje werkt! Heeeeel fijn.

We kregen gisteren weer een overzicht van ons gas en electraverbruik en de laatste twee maanden zitten we qua kosten onder hetgeen we betalen. Dat is mooi! Want de maanden ervoor zaten we erboven omdat de verwarming toen nog aanstond. Ons maandbedrag is op zijn laagst ooit, en aangezien ik nu veel was heb en we meer thuis zijn verwacht ik in december bij te moeten betalen... Maar als we zo doorgaan hoeft dat misschien niet eens, dat zou toch eens fijn zijn! We blijven in ieder geval lekker doorgaan met besparen enzo. De droger staat ook nog steeds gewoon kapot te zijn, dus dat scheelt ook een heleboel.














1 opmerking:

  1. Als je het goed uitkient heb je de droger inde lente zomer en herfst niet nodig, alleen als het echt hard gaat regenen en waaien en vochtig is i nde herfst mijn favoriete jaargetijde

    BeantwoordenVerwijderen