maandag 13 april 2015

Zomergarderobe


Nu de lente is begonnen en de zomer er al snel aankomt, ben ik eens gaan kijken naar de zomergarderobes. Ik heb zelf nog genoeg kleding, ik hoop wel dat ik het straks allemaal weer (goed) pas. Ik ben nu nog 4 kg. zwaarder dan voor de zwangerschap, maar ook pas 7 weken terug bevallen... Vorige keer gingen de laatste kilo's er uiteindelijk vanzelf af, dus daar wacht ik nu ook maar weer op. Daarnaast gezond eten en lekker wandelen als het weer het toelaat, dan komt het vast wel goed! 

Man had wel wat nieuwe dingen nodig, die heeft hij inmiddels binnen en zo kan hij ook de zomer weer door. 

De kast van onze kleine man was 1 grote rotzooi. Er lag nog van alles in wat inmiddels te klein was, maar ik had nog geen tijd gehad om het allemaal uit te zoeken. Toch was dat wel nodig, want ik wilde toch echt weten wat hij nog nodig had voor de zomer. Gelukkig had ik vorige week toch even tijd en is zijn kast weer helemaal netjes. Hij zit nu in maat 98-104 en ik heb nog gekregen kleding liggen vanaf maat 110, dus er moest nog wel wat bij.... Niet teveel, want er lag ook nog een hoop! 

Ik wil alleen nog even kijken voor extra schoenen voor hem. Hij heeft nog gympen en regenlaarzen. Vorig jaar kocht ik sandalen voor hem, maar die wilde hij niet aan.... dus ik ga even kijken hoe we dat dit jaar gaan doen. 

Al met al waren man en kleine man voor zo'n €75,- klaar. Dat is niet veel! Hiermee kunnen we de zomer wel door.... als onze kleine man geen grote groeispurt krijgt, even afwachten maar! ;) 

Is jullie garderobe alweer helemaal klaar voor de zomer?

Like Samen Besparen op facebook! *klik*

2 opmerkingen:

  1. dochter past bijna alles nog wel van vorig jaar.. ze is 5, groeit niet zo hard meer. paar leuke dingen gekocht maar hoef nu alleen maar naar leuk te kijken en niet naar nodig ;) dus erg weinig :p wel nog een nieuwe zomerjas denk ik omdat de rits niet meer dichtgaat (en een rits erin laten zetten is bijna net zo duur als een jas van c&a.. als het een merkjas was, was t anders misschien)

    zoontje tja die past nog veel van vorig jaar.. maar ben bang dat hij nog wel een groeispurt gaat krijgen.. ? iig maf.. winterkleding van vorig jaar kon hij ook nog aan. zelfs zn zomerjas die hij al ruim anderhalf jaar heeft, past hij nog... en iedereen zegt maar dat hij zo lang is??? hij wordt in juli 3, en draagt nu boven 92/98, broeken 92.. alle zomerkleding van vorig jaar maar weer tevoorschijn gehaald, eerst maar zien wat hij daar nog van past en nog niet te veel kopen.. ;) wel nog nieuwe schoenen nodig idd. sandalen draagt hij gelukkig wel (pff wat lijken normale schoenen me warm in de zomer ???) laarzen heeft hij nog wel, en zn gewone schoenen passen ook nog, en sandalen durf ik nu nog niet te kopen of het moet echt vaker boven de 20 graden komen, niet af en toe een dagje

    zelf heb ik nog een zomerjas nodig.. huidige was ooit zwart, lijkt nu raar bruin.. na 5 jr ofzo mag t wel eens.. 3 besteld bij wehkamp, gaan alle 3 terug helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en was te snel met enter klikken oid.. :p zelf ook nog zomerschoenen nodig.. duur altijd.. hoop ooit eens schoenen te vinden die fijn zitten en lang mee gaan :( loop er veel op, wil dus voroal dat ze lekker zitten

      Verwijderen