dinsdag 24 maart 2015

Blogpraat...

Mijn leeslijst is inmiddels aangepast, ik moest er even voor gaan zitten, maar hij is nu weer bijgevuld!

Er waren een aantal blogs die ik niet toe kon voegen en daarnaast heb ik vooral blogs toegevoegd die ik zelf interessant vind. Mocht je nog een goede tip hebben qua blogs, dan mag je die altijd achterlaten... ik heb in ieder geval weer genoeg te lezen tijdens de nachtvoedingen ;)

Ik schrijf mijn blog sinds Juni 2012 en verbaas me nog steeds over de vele pageviews... inmiddels staat de totale teller op ruim 450.000! En dagelijks lezen jullie met ongeveer 1500 man mee... pff... als ik al die mensen bij elkaar zou zetten, zou ik niks meer durven zeggen vrees ik! Daarom schrijf ik dus liever en kennelijk is het ook nog leuk om te lezen :)

Inmiddels is het bloggen een stuk van mijn dagelijks leven geworden, dat blijkt wel uit het feit dat ik ook op de dag dat ik beviel en alle dagen daarna, elke dag een stukje publiceer... soms wel vooruit geschreven, maar toch! Ik had met mezelf afgesproken dat het niet erg was als er eens niks geschreven zou worden, want ik ben druk genoeg... maar ik kan dat eigenlijk gewoon niet. Ik heb altijd heel veel ideeën en wil de dagelijkse lezers zeker niet in de steek laten.

Ik geniet van de reacties, nou ja, dat is wat makkelijk gezegd natuurlijk! Sommige reacties zijn ronduit vervelend, maar die plaats ik gewoon niet... lekker makkelijk ;)

Ik heb dus nog steeds heel veel ideeën en inspiratie, desnoods beschrijf ik gewoon hoe mijn dag loopt, aan de reacties van gisteren te lezen is zelfs dat interessant ;) Maar... jullie hebben vast ook wel leuke ideeën! Of wellicht mis je iets... Laat dan gerust een reactie achter! Vertel mij wat je leuk vind om te lezen en welke dingen je nog mist... waar wil je meer over weten en welke dingen mag ik weglaten? Ik kan natuurlijk niet iedereen tevreden houden, maar ik zal mijn best doen!

Bijdeze wil ik je bedanken dat je meeleest en op naar nog meer blogjaren!

Like Samen Besparen op facebook.. daar vind je alweer 170 medevolgers... *klik*

6 opmerkingen:

  1. Jij bedankt voor het schrijven van al je leuke blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zo zeggen:" Schrijf zo door!" Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ga je leeslijst bij langs om (voor mij) nieuwe blogs te vinden! Ik vind het knap dat je in alle drukte van je gezin nu nog tijd vindt om elke dag te schrijven! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie doemijmaaruiensoep.blogspot.nl er niet tussen staan. Veel leuke, originele tips voor zelfmakers en het creëren van minder afval.

    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn inderdaad flink wat mensen die met je meelezen! Leuk hoor. Het is toch fijn als mensen waarderen wat je schrijft.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen