maandag 8 september 2014

Uit de anonimiteit

Eerst even snel wat babynieuws, voor alle geïnteresseerden ;)
Afgelopen donderdag hebben we de eerste controle gehad in het ziekenhuis, zo'n zwangerschap wordt gelijk medisch, maar het is goed dat ik zo goed in de gaten wordt gehouden. Ik mag om de week naar de gynaecoloog en ze maken elke keer een echo. Eens in de vier weken wordt er een uitgebreide echo gemaakt. Donderdag was een intake gesprek, maar er werd ook een echo gemaakt. We hebben weer twee mooie kloppende hartjes gezien en ze lagen lekker dicht bij elkaar! <3

Inmiddels weten veel mensen uit mijn omgeving van mijn blog. Ze weten het adres en ik hoor regelmatig dat er iemand meeleest. Soms schrijf ik dus niet zoveel persoonlijke dingen op, omdat ik er toch rekening mee hou. Aan de andere kant ben ik erg nuchter. Als mensen dingen niet willen weten, dan lezen ze maar niet en als hun kijk op mij persoonlijk veranderd doordat ze bepaalde dingen lezen, dan is dat ook jammer ;)

Ik krijg regelmatig mailtjes of ik mee wil doen aan een interview of iets anders in die richting en voor het eerst heb ik een keer Ja gezegd! Ik heb laatst een telefonisch interview gegeven over het rondkomen met een klein bedrag en afgelopen vrijdagochtend, voordat we weggingen was er een heuse fotoshoot bij ons thuis. Het hele verhaal en een foto wordt binnenkort in een tijdschrift gepubliceerd. Wellicht kom je mij dan tegen, al zal ik het hier vast wel even melden… niet anoniem meer, best wel even spannend! Maar ook fijn, misschien vinden mijn lezers mij in het echte leven ook wel heel erg leuk ;)

Blog jij anoniem? Waarom wel of waarom niet?

6 opmerkingen:

  1. Wat spannend zeg!!! Ik blog anoniem, uit mijn omgeving zijn er denk ik twee mensen die het weten, maar die volgens mij niet meelezen. Daarnaast kunnen adverteerders de link vast wel leggen, maar die zijn daar denk ik minder op die manier mee bezig. Misschien dat ik ooit ook nog eens 'boven water' kom, maar daarvoor heb ik nog wel een weg te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een tijd een blog gehad, maar hem uiteindelijk toch verwijderd. Ik wil toch graag anoniem blijven. Ik lees graag mee met iedereen, maar zelf blog ik niet meer i.v.m. herkenbaarheid. Ook i.v.m. mijn werk. Ik vond het moeilijk om een grens te trekken. Na de geboorte van jongste plaatste ik ook redelijk vaak een foto, maar nee dat wil ik toch liever niet.

    Wel ontzettend leuk dat je en tweeling krijgt. Ook heel pittig natuurlijk (extra onderzoeken etc.) Ik heb twee broertjes die tweeling zijn. Het zit bij ons ook in de familie maar het slaat 1 generatie over. Mijn dochter of de eventuele dochters (als ze kids krijgen)van mijn broertjes hebben een vergrote kans op een tweeling. Het blijft bijzonder. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk joh! Ik ben benieuwd in welk blad je dan komt te staan :)

    Zelf blog ik niet anoniem, nooit gedaan. Maar soms mis ik het wel, omdat je jezelf toch altijd wel censureert. Ik zou wel eens ongegeneerd willen klagen over (schoon)ouders of andere familieleden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blog niet echt anoniem, meerdere mensen weten dat ik een blog heb en lezen ook mee maar ik heb wel sommige dingen achter een wachtwoord staan.
    Leuk dat je een intervieuw gegeven hebt, we lezen het wel dan wanneer en waar het in komt.
    Ik was laatst ook benaderd voor een interview over rondkomen met weinig en vakantie. Maar dat was dus ook met foto en dat wilde ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blog anoniem, in zoverre alles wat ik plaats is waar (als je liegt moet je veel onthouden) Ik geef geen namen, woonplaats, werkgever etc prijs. Of iemand mij herkend heeft in mijn blog? Geen idee. Maakt ook niet uit want ik wil niemand krenken of wat dan ook met mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, anoniem, voor zover ik weet dan. Vind ik zoveel prettiger.

    BeantwoordenVerwijderen