woensdag 16 juli 2014

Verjaardag en weekmenu week 29

Zo, mijn verjaardag is weer voorbij gevlogen. Het was een heerlijke dag vol leuke dingen. Een aantal keer visite, familie en leuke cadeaus. Verder iedereen ook bedankt voor de lieve felicitaties die ik ontving via mijn bericht en de mail, dat maakt de dag nog leuker!

De onvermijdelijke vraag als ik bijna jarig ben, is of ik nog wensen heb. Hoewel ik cadeaus voor volwassenen niet echt nodig vindt, wordt dit in onze families toch nog gedaan… ik bedenk dus graag nuttige cadeaus in plaats van een bon of geld…

Sinds wij aan het consuminderen zijn heb ik steeds meer moeite om mijn wensen te verzinnen. De eerste jaren schreef ik het gehele jaar iets op, en dan had ik op een gegeven moment wel een mooi lijstje. Inmiddels kijk ik het hele jaar wel in het rond, maar zijn het vaak dingen die ik toch niet nodig heb of niet nodig vindt. Vorige week zat ik dus met een leeg lijstje… uiteindelijk heb ik wel wat leuke dingen kunnen bedenken, maar het gaf me een fijn gevoel. Ik ben een gelukkig mens en heb eigenlijk niks nodig! Zo rijk kun je je dan voelen!

Voor mijn verjaardag heb ik wel wat extra boodschappen gedaan, maar de rest van de week gewoon weer een weekmenu, hier komt hij;

Maandag 14 Juli;
Restjes, broodje kipsate en rijst met wokgroenten

Dinsdag 15 Juli;
Mijn verjaardag met een aantal eters; Pastasalade met zelfgebakken brood en smeersels. (aioli, kruidenkaas, brie etc.)

Woensdag 16 Juli;
Aardappeltjes met bloemkool en een hamburger

Donderdag 17 Juli;
We eten bij mijn schoonouders

Vrijdag 18 Juli;
Man eet op het werk, ik en kleine man eten een restje pastasalade of eten bij mijn ouders

Zaterdag 19 Juli;
Tomatensoep

Zondag 20 Juli;
We zijn uitgenodigd om bij mijn ouders te komen eten, waarschijnlijk bbq!

We moeten even kijken hoe de dagen gaan lopen, want ik heb eigenlijk heel veel pastasalade over. Waarschijnlijk vriezen we een gedeelte in….


3 opmerkingen: