woensdag 18 juni 2014

Weekmenu week 25

Omdat we deze week trouwen is het een beetje een rommelige week, toch heb ik een weekmenu gemaakt, zodat we een beetje een leidraad hebben wat we de hele week kunnen eten.

Maandag 16 Juni;
Pasta Pesto, doorgeschoven van zondag 15 Juni omdat we toen bij mijn ouders gingen eten.

Dinsdag 17 Juni;
Aardappels met wortels uit de oven, met een stukje kip

Woensdag 18 Juni;
Tapas/ Hapjes, omdat we vanavond de wedstrijd gaan kijken, eten we makkelijk voor de tv. Ik heb wat hapjes gekocht en verder zijn dit restjes uit de vriezer. Ideaal om van alles even op te maken.

Donderdag 19 Juni;
Bruiloft! <3 We eten in ieder geval heel uitgebreid ;)

Vrijdag 20 Juni;
Zijn we uitgenodigd om bij mijn ouders te gaan eten

Zaterdag 21 Juni;
Restjes of een goed gevulde soep (weer even gezond doen) ;)

Zondag 22 Juni;
Wentelteefjes, eten we eens in de zoveel tijd om alle kapjes die nog in de vriezer ronddwalen op te maken. Als ik nu even snel een blik in de vriezer werp, dan kunnen we er waarschijnlijk 2 keer van eten, maar eerst maar eens kijken wat we zondag opkrijgen.

Eet Smakelijk! Wat is jouw favoriete maaltijd deze week?

3 opmerkingen:

  1. Ik wens jou en je aanstaande echtgenoot ;-) morgen een hele mooie, gezellige trouwdag toe en natuurlijk heeeeel veel geluk samen! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie een onvergetelijke dag toe. Geniet van elk moment, want de dag is zo voorbij!!!!
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de lieve berichtjes! We gaan genieten :)

      Verwijderen